vrijdag 13 december 2019

Aranuth Spreekt: Godsdienstige systemen tegenover wetenschappelijke systemen. / Malcolm Bell / 13 december 2019

Aranuth Spreekt:
Godsdienstige systemen tegenover wetenschappelijke systemen.
Malcolm Bell / 13 december 2019
Vertaald uit het Engels door Henk Steur

Commentaar:

Hallo, lieve vrienden,

Hier in Australië hebben wij elk jaar “De race die het hele land de adem doet inhouden”, de Melbourne Cup. Dit is echt zo: om 15.00 uur Oostelijke Tijd, op de eerste dinsdag van November komt elk jaar praktisch alles tot stilstand om “De Cup” te volgen.

Mensen die nooit geld inzetten op de paardenraces zetten impulsief een paar kostbare dollars in – soms grotere bedragen – op het paard van hun voorkeur. Dit was dit jaar niet anders met dames die aandacht hebben voor een bepaald paard en de jockey die veelkleurig is gekleed die heeft gedroomd van een mooi zadelnummer of van een paard met een attractieve, hartverwarmende naam of zelfs een paard dat door een familielid dat niets van paarden afweet, als winnaar werd geadviseerd.

Winnaars en verliezers, niet alleen bij de paardenrennen maar ook in de race van het leven, gewoon omdat men zijn of haar voorbestemde, voorbeschikte pad beloopt ook al lijkt het daar af en toe niet op. Alles is in Goddelijke Orde!

Eerder in de maand was ik in het Cairns Spiritueel Centrum en gaf gechannelde informatie over dood en overlijden. Het praatje was vol informatie en troost voor de mensen die onlangs een dierbare waren verloren. Ik kreeg reacties via email, brieven en telefoontjes en men was zeer positief en vroeg om meer informatie hieromtrent bekend te maken. Jammer genoeg heb ik mijn verhaal toen niet op de band opgenomen.

Nu het jaar ten einde loopt kunnen wij allemaal vooruit kijken naar enkele dierbare geliefden, familie en vrienden en gezellige tijden. Sommige dagen kunnen misschien niet zijn wat wij hadden gewenst maar toch kunnen wij dankbaar zijn voor de zegeningen die wij hebben…..er zijn mensen die minder hebben dan wij. Laten wij allemaal dus dankbaar zijn.

Mijn jaar heeft doorgaand ten dienste gestaan van anderen en het ontvangen van vele zegeningen, goede gezondheid (met een paar oprispingen) en voldoende overvloed aan goede dingen. Ik ben nu een beetje moe van een jaar vol ups en downs en ik kijk uit naar een rustige tijd tot januari volgend jaar.


IMHOTEP

De volgende boodschap werd gebracht bij een meditatiebijeenkomst in de helingkamer van mijn huis, de kamer met hoge helingenergie, in Atherton, Noord Queensland.

Goedenavond allemaal. Ik Ben Imhotep en ik sta meer bekend onder de  naam Columba van Iona. Ik heb mijn signaal als voorbode vooruit gestuurd. Ik heb jullie licht gestuurd….ik baadde jullie in het licht, Ik Ben Licht! Ik toonde jullie mijn symbool, de witte duif van vrede….van Vrede! Ik heb altijd bekend gestaan als Columba van Iona, zoals jullie zeggen, teruggaand in de tijd. Mal Colm herinnert zich dit heel goed want hij was vanaf het eerste begin in Iona. Mal Colm begrijpt het. Hij weet het. Hij weet het. (Columba/Imhotep spreekt mijn naam uit als Mal Colm). Ik kom jullie vanavond een boodschap van vrede brengen. Ik kom tot jullie om het licht van liefde en vrede over jullie te laten schijnen.

In deze tijd snakt de planeet naar vrede. Liefde en vrede zullen elk probleem oplossen dat zich voordoet bij de bewoners van jullie planeet. Vrede in de wereld begint bij ieder voor zich. Ieder voor zich!!! Jullie kunnen beginnen met een, dat worden er tien, honderd, een miljoen, maar vrede moet een kans krijgen. Iemand, een entiteit, moet opstaan en deze vrede proclameren want vrede is de enige weg voorwaarts voor jullie planeet en jullie land.

Jullie zitten nu in de stuiptrekkingen van agressieve daden, oorlog, hebzucht en haat. Het vernietigt jullie planeet. Jullie vernietigen het systeem dat jullie ondersteunt, jullie leven, jullie leefomgeving. Uiteindelijk vernietigen jullie jezelf. Nu de kersttijd weer voor jullie komt is het niet zo algemeen bekend dat dit….even wachten….dat dit de geboortedag is van de man die jullie Jezus van Nazareth noemen. (25 oktober was zijn echte geboortedag, niet de dag die wij als zijn verjaardag vieren) Hij is nog steeds de energie van vrede.

Ik kom in vrede tot jullie en heb extreem geweld, moord, verminken en verwonden gekend. Ik heb dit allemaal ervaren op mijn pad. Mal Colm was daar bij mij.  Mal Colm weet dit. Ik ben eonenlang met hem samen geweest. Soms op de achtergrond en soms druk ik mij door hem uit en aldus heb ik er vanavond voor gekozen om in vrede bij jullie te komen. Ik stuur jullie mijn symbool van vrede….de witte duif van vrede. Ik stuur hem jullie om over jullie te waken zodat jullie dit symbool van vrede met je mee kunnen dragen; het begint met een en breidt zich van daaruit verder uit. Jullie planeet heeft behoefte aan vrede als zij in de toekomst wil overleven.

Ik ben hier niet om jullie bang te maken maar om jullie te vertellen dat vrede de enige uitweg voor jullie is. De enige uitweg voor de planeet. Vrede! In deze naderende kerst-tijd is het dus belangrijk dat Vrede, Vrede het toverwoord is.

Laat vrede de achterliggende gedachte zijn bij elke actie die iedereen op de planeet doet. Ik verwacht geen grote dingen als jullie vrede op jullie planeet installeren omdat dit een ongelooflijk moeilijke taak is. Toch kan het bereikt worden. Het kan bereikt worden, maar niet zonder strijd. Vrede, vrede, vrede is de vredige manier. Het is de manier van Gods vrede. Veroordeel jezelf alsjeblieft niet. Veroordeel anderen ook niet. Oordeel ook niet over de planeet, behalve als dit met vredevolle bedoelingen gepaard gaat. Zoek, en zoek overal vrede.

Ik wens jullie nu een vredig Kerst-mis. Ik wens jullie en alle anderen vrede toe.

Nu ga ik jullie verlaten, dierbare mensen.

Ik zal hier nog even een tijdje blijven, ik blijf….ik blijf!

Voetnoot:

Ik verwacht vroeg in het volgende jaar meer boodschappen, voor zover de gezondheid dit toelaat. Herinner je dat jullie onlangs overleden geliefden met deze feestdagen ook bij jullie zijn. Liefde, vreugde en geluk is niet alleen voorbehouden aan deze fysieke dimensie….zij  komen voor in alle dimensies.

Liefde en Licht, Regenbogen en Rozen,

Malcolm.