zondag 19 juni 2022

Vanavond heeft Melissa een live gesprekje met mijn mama ~ Amy Angel Kgwedi


Vanavond heeft Melissa een live gesprekje met mijn mama.
Mijn mama en papa wisten niets van de bovenwerelden, hadden nog nooit van aura’s of de werking van kristallen gehoord, laat staan dat ze geloofden in een ziel die doorheen verschillende fasen/levens gaat waar ook in het universum. Toch heb ik voor hen gekozen, hoe moeilijk ook, omdat ik wist dat het me zou lukken, dat ze hun (katholieke) blik zouden verruimen en mijn opdracht op aarde mocht gaan uitvoeren bij hen. Voor mij gaat het soms wat traag, mijn ouders willen me vaak beschermen, maar ik ben gekomen voor een belangrijke taak, samen met jullie, om met zoveel mogelijk mensen de aarde naar een hoger bewustzijn te brengen.
We gaan er samen voor gaan, met jullie en iedereen in het universum, om die verbindende en mooie wereld naar de aarde te brengen waar de mensen hun levensopdracht terug herinneren en hun zelfhelend vermogen terug kunnen activeren!

NIEUW:
• Dankzij super lieve vrijwilligers heb ik nu ook een eigen website: https://amy-angel.com. Ook heb ik een Instagram gestart en een telegram op: Amy Angel Kgwedi

• In het volgend magazine van Bloom (thema: het licht) en Pure Child (thema: belang van natuur), heb ik ook mijn bijdrage mogen leveren

• Na de succesvolle try-out, organiseren we begin augustus weer een live sessie in Elaisa. De uitnodiging zal binnenkort te vinden zijn op mijn website.

• De live met mama kan je vanavond (19/06) beluisteren om 19u of via het spiri praatjes kanaal:

Heel heel veel liefs voor jullie allemaal, dank aan iedereen en zoals ik heel vaak tegen mijn zus, mama of papa zeg: ‘Laat die leeuw in je brullen’