donderdag 22 april 2021

Verborgen betoveringen…22 april 2021 ~ Germaine Domatilia

Door: Germaine Domatilia – 9 april 2021

Verborgen betoveringen…

Stop believing in authority and start believing each other!

Toen ik vanmorgen in Stilte zat, werd ik uitgenodigd om me te verbinden met de vrijheid in mezelf. Vrijheid te voelen, vrijheid te belichamen, te beleven. Waarom? Omdat ik vrijheid wil manifesteren, ‘omdat ik vrijheid ben!’, dacht ik… En omdat we in een vibrerend universum leven, waarin alles trilling en frequentie is, kan ik pas vrijheid om me heen ervaren als ik hem van binnen voel.

Dan komt mijn frequentie, mijn trilling overeen met die van wat ik wil, dan ben ik afgestemd op wat ik wil, dan ben ik in alignement en zorgt het Universum voor de rest. Nou weet ik niet hoe het met jou zit, maar ik ervaar de laatste paar dagen, juist het tegenovergesteld, een steeds verdere inperking van vrijheid. Dat net dat voelt alsof het zich, zoals ik gisteren schreef, langzaam maar zeker steeds verder sluit. Een beklemmend, verstikkend gevoel. Een gevoel dat een soort onomkeerbaarheid in zich draagt en dat me stilletjes verleid en uitnodigt om me er maar aan over te geven… Om op te geven en me te schikken in de situatie zoals die is, daarin berusten…. Je kunt er toch niets aan doen… mensen worden toch niet wakker… tik… tok… tik… tok… laat je maar zachtjes in slaap wiegen…

Als ik dit opmerk, ben ik meteen klaarwakker. Klaarwakker en me bewust van de magie die vat heeft op mij (en ws op een groot deel van de mensheid). De magie die ik in een moment van onoplettendheid had toegestaan om te knabbelen aan mijn bewustzijn. Om me te verleiden tot niet bewust aanwezig zijn en toe te staan dat mijn frequentie afgesteld raakte op onvrijheid, manipulatie, dwang en controle. Ofwel: de frequentie van de Matrix had me weer even te pakken.

Magie met een kleine letter want deze magie werkt niet met instemming en toestemming van degene die hem ondergaat. Zwarte magie dus. Deze magie en haar kracht is niet anders dan Witte Magie, de intentie van waaruit gewerkt wordt echter wel. Tijd dat we ons dat realiseren en de betovering dat ‘sprookjes niet bestaan’ doorbreken (want die bestaan wel degeluck!) en die kracht voor onszelf en wat wij willen inzetten!

Van de verborgen, hypnotiserende werking van deze magie ben ik al lang op de hoogte wat niet betekent dat ik er immuun voor ben. Gelukkig kan ik op een dergeluck onbewaakt moment zien wat er gebeurt en daar heel bewust uit stappen. Door het te besluiten. Door te besluiten dat deze energie geen vat meer heeft op mij. Door heel bewust opnieuw uit te spreken dat ik er niet mee instem. Dat ik niet instem met deze ‘verborgen betoveringen’, dat ik daar geen toestemming voor geef en dat ik mijn toestemming, die ik kenneluck ergens heb gegeven zonder dat ik me daarvan bewust was, weer intrek.

Het web van bedrog waar we ons in bevinden is wijdverbreid. Een web waarin niets is wat het schijnt en alles anders is dan je denkt. Veel mensen zitten er volledig in verstrikt. En heel begrijpeluck. De mens is van nature een liefdevol wezen. Dat liefdevolle Hart vertrouwt en ziet die liefde ook in andere mensen. Dat liefdevolle Hart kan zich niet voorstellen dat bv. een overheid dingen doet die een heel andere agenda dienen.

En toch, ook dat misleidde liefdevolle Hart weet. Het voelt dat er iets niet klopt maar we zijn betoverd. Zonder dat we dat wisten of daar bewust mee hebben ingestemd.

  • Betoverd om niet te vertrouwen op onze eigen waarneming en onze eigen wijsheid.
  • Betoverd dat die wijsheid zich buiten onszelf bevindt, in boeken of wetenschap, regeringsleiders, deskundigen of instituten.
  • Betoverd dat je erbij hoort als je je maar gedraagt zoals verwacht. Goed gedrag wordt beloond en als je je aanpast, dan hoor je erbij.
  • Betoverd dat waarheid van een autoriteit komt, intelligentie te maken heeft met het kunnen onthouden en reproduceren van feiten en cijfers en succes met geld.
  • Betoverd dat Magie en sprookjes niet bestaan door diezelfde magie die ons dat doet geloven.

Wakie, wakie…!

Een betovering die in onze vroegste jeugd begon en ons leven lang continue bevestigd en bekrachtigd wordt in wat je ziet om je heen, op de tell-a-vision en a-social media. Alles is en wordt omgedraaid en binnenin de mens is de verbinding zoek en de chaos compleet, ook daarvoor hoef je maar om je heen te kijken.

Wat mij betreft dus echt tijd om voor eens en voor altijd af te rekenen met deze verborgen betovering en, nog veel belangrijker, onze eigen Magie te her-inneren en in de wereld te zetten.

Nu dragen eeuwen van achtervolging en onderdrukking van het vrouweluck niet bij om dit nu eens volop in het spotlicht te zetten, en toch, toch is dat wellicht toch wel de bedoeling. Dat die prachtige Stille Strijders, die achter de schermen in Stilte en vaak alleen hun werk doen, zichtbaar worden. Zichtbaar worden en zich in hun kracht verbinden. Om vanuit een oneindig krachtig Liefdesveld, tegenwicht te bieden aan het duistere licht dat ons al zo lang in haar macht en onder haar ‘spell’ heeft.

In het weten dat niets voor iets is, ben ik dankbaar aan de Matrix die me weer even te pakken had. Om me weer even te her-inneren aan wat ik hier te doen heb in deze bijzondere tijd: het terugbrengen van de Magie in onze Harten en onze Wereld. En dat begint bij vrijheid.

Ik stel een leger samen. Een leger van Stille Strijders. Een leger dat in het Hart verbonden is met de Stilte en de onmetelucke kracht die daarin verborgen ligt. Een Leger van Broeders en Zusters die weten hoe het is om in en met het Veld te werken en die in Liefde en Vrijheid willen verbinden, samenwerken en samenkomen voor het Collectief, voor Moeder Aarde en al haar Schepsels. Een leger dat bereid is de diepte in zichzelf aan te kijken, de beperking in zichzelf op te zoeken en te transformeren, om vrijheid in zichzelf te manifesteren en daarmee in de Wereld. Een leger dat zijn/haar eigen realiteit vol-ledig in eigendom neemt.

Broeders en Zusters die de taal kennen van de Stenen, de Aarde, het Vuur en de Lucht en in net zoveel rust en vertrouwen de Tor, Montségur of de brandstapel beklommen. En onderweg de innerlucke draken bestreden uit Liefde voor de eigen Ziel en het collectief.

Voel jij de Roep van de Grote Moeder? Ben jij die Silent Warrior? Toe aan verbinden en zichtbaar worden? Ik spreek je graag…

 

In Liefde,
Germaine.

Bron

 

PS 1. In de Stilte werd me getoond dat het omgekeerde van ‘leven’, ‘nevel’ is. Geen wonder dus dat de meeste mensen dit niet zien…

PS 2. Ja, er staat nog steeds ‘luck’ in plaats van ‘lijk’ #BreakingTheSpell 😎