vrijdag 23 april 2021

Ivo van Vega: Liefde en een Lage Eigenwaarde Gechanneld door Sharon Stewart – 19 april 2021

Ivo van Vega: Liefde en een Lage Eigenwaarde

Gechanneld door Sharon Stewart – 19 april 2021

Sharon: Zovelen van ons zijn verblind door onze angst niet beminnelijk te zijn, dat we iedereen zullen accepteren die er is, iedereen die interesse in ons toont, omdat we zo bang zijn dat we niet goed genoeg zijn. We denken dat toch tenminste iemand ons wil.

Ik heb dit meegemaakt.  Het volstaat te zeggen dat ik een paar zware levenslessen heb gehad. Ik moest leren dat ik aanvaardbaar was, dat ik goed genoeg was, niet omdat mijn ouders me ooit dat positieve gevoel van eigenwaarde hebben gegeven, maar omdat ik me moest herinneren dat ik het had door als minder dan ik waard was te worden behandeld.  Ik moest de levenslessen leren van afwijzing en liefdeloosheid. Ik probeerde op Aarde te creëren wat ik van andere planeten kende. En het werkte niet.

Ivo: Inderdaad, mijn liefste, daar was je mee bezig. Als kind werd je aangemoedigd toen je zag dat er al kapiteins van sterrenschepen op het aardoppervlak waren – Captain Kirk waarover ik in het bijzonder spreek. Had je de sciencefiction van je jeugd niet bekeken, dan was je misschien niet zo aangemoedigd om te geloven dat je mij op aarde kon vinden, want ik was het, jouw tweelingvlam, waar je al die tijd naar op zoek was.

Sharon: Verdomme, kapitein Kirk! LOL

Ivo: Hij had nog andere belangrijke boodschappen voor de mensheid. Er was sprake van de Archons en hoe de Archons van de mensen op die planeet gelukkige, onnadenkende robotachtige dummies maakten. Er was Gary Seven, de aardbewoner die naar de sterren werd gebracht en onze levenswijze leerde, die naar de aarde terugkwam om de mensen daar te helpen. Er waren ook berichten over leven in de Melkweg dat geen menselijke vorm aannam, dat de aard had van kunstmatige intelligentie en meer. Er zat veel waarheid in de afleveringen van deze serie, en het resoneerde in het onderbewustzijn van velen op aarde.

Maar jullie hadden niet echt sterrenschip kapiteins. Ja, jullie hadden een geheime ruimtevloot, maar niets van verkenning zoals de Enterprise was.

De boodschap van de Klingons was ook zeer toepasselijk, want zoals je weet, vertegenwoordigen zij de reptielachtige vloten waarmee we in de Melkweg te maken hebben.

Zovelen van jullie hebben een gebrek ervaren op zoveel gebieden van jullie leven op aarde. Jullie hebben een gebrek aan liefde ervaren, ouderlijke begeleiding, mensen met wie jullie om kunnen gaan en die jullie begrijpen. Zoveel van de essentiële dingen waarvan jullie psychologen beweren dat ze voor een goede geestelijke gezondheid zorgen. Toch heb jij deze dingen niet in je leven gehad. Dus dan neem je aan dat je soms een slechte geestelijke gezondheid hebt?

Is dat zo? Ben je werkelijk depressief of zo angstig als je denkt dat je bent? Ben je depressief en angstig omdat je als kind niet in je behoeften werd voorzien, of misschien omdat je een slechte zielsverbinding hebt? Want als je niet zo verbonden bent met een onvoorwaardelijk liefhebbende ziel, misschien een meester of misschien niet op meesterniveau, dan zou dit ervoor zorgen dat de geïncarneerde mens zich depressief en angstig voelt, omdat je dan overgeleverd bent aan jouw lagere geest en jouw Matrix mind control.

Wanneer je begrijpt dat dat de bron is van jouw depressie en angst, dit gebrek aan verbinding met de ziel, dan zul je je beter voelen, want jouw psychologie wil je doen geloven dat je onherstelbaar gek bent en dat je medicijnen moet gaan slikken om onder controle te worden gehouden.

Wat je moet doen is jouw verbinding met jouw ziel versterken, en dit wordt bereikt door de leugens die je gelooft te verwijderen.

Dit is het probleem. Zo simpel, maar zo waar. Je hebt weer eens een leugen tussen je hogere zelf en jezelf geplaatst en hebt besloten deze leugen te geloven.

Wanneer de veranderingen die op jullie aarde zullen komen, volledig zijn doorgevoerd, zullen jullie je menselijkheid niet herkennen. Wat jullie nu deprimeert is jullie geloof in de leugens. Wat jullie nu angstig maakt, is het geloof in de leugens die jullie jezelf vertellen. En omdat jullie deze dingen geloven, manifesteren jullie ze. Nu krijg je een nieuwe kans om je angsten onder ogen te zien en te overwinnen.

Het hele leven is geest boven materie. En als je weer begint te geloven wat je voor je ziet in plaats van wat je door je goddelijke verbinding als waar weet, zul je depressief en angstig worden.

Sharon: Hoe zit het met mij, Ivo, als het niet zonnig is, word ik weer depressief. Mijn lichaam is uit balans en collectief in een slechte staat.

Ivo: En ik zei: je gelooft lichamelijk bewijs boven de kracht van de ziel.

Sharon: Ik begrijp het.

Ivo: Je gelooft dat je lichaam onherstelbaar ziek is en dat je het niet kunt repareren. Je hebt het niet op je genomen om dat vanuit een zielsniveau te doen. Je begrijpt dat de energie van God beschikbaar is voor genezing, maar je gelooft dat je beter wordt door jouw dieet te veranderen en te ontgiften. Ze zullen helpen, maar de ziel kan alles genezen. Als je de leugen blijft geloven dat je ziek bent en dat je ziel je niet kan helpen, zul je ziek blijven.

Sharon: Hmm. Interessant. We krijgen wel een heleboel uiterlijkheden naar ons hoofd geslingerd om ons ziek te houden, Ivo. Zoals chemtrails en GMO’d voedsel.

Ivo: Jij wel. Jouw ziel kan desondanks jouw lichaam repareren. Het is of je wel of niet met ziel werkt om dit te bereiken. Ja, zoveel mogelijk blootstelling minimaliseren zou helpen het werk dat nodig is te verminderen, maar de ziel zal je nog steeds genezen.

Wat is de zon, mijn liefste?

Sharon: Energie. De energie van God die door de centrale zon naar onze zon stroomt.

Ivo: En nu al ga je om 23.00 uur naar bed en sta je om 12.00 uur nog op, maar je bent eerder naar bed gegaan. Omdat je buiten in de zon bent. De zon geneest je, geen pillen, geen CBD olie. De zon is de krachtigste genezer omdat het een verbinding is met God. Zo is je ziel, een energie verbonden met God.

Wanneer je gelooft dat zij je kunnen genezen, heb je geen CBD olie of vitaminepillen nodig.

Het bewijs wordt je zo vaak gegeven, maar toch mis je het verhaal.

Negatief denken is een vergif voor alle mensen. Ik laat het hierbij, voor jullie allemaal om erover na te denken. Het is giftig voor je geest, lichaam en ziel.

Sharon: Dank je, Ivo.

Ivo: Liefste, verander je denken, verander je leven.

Als je je richt op wat er mis is met je leven, of wat je niet hebt, zul je dat blijven manifesteren in plaats van je te richten op wat er goed is in je leven en wat je wel hebt.

Wanneer je je concentreert op het positieve openen zich nieuwe wegen voor je.

Door: Sharon Stewart

Vertaling: Martien