dinsdag 20 april 2021

Aartsengel Uriël – Jullie Zijn de Kampioenen van Verandering ~ 20 april 2021 ~ Linda Dillon

                                                  Aartsengel Uriël –

Jullie Zijn de Kampioenen van Verandering

Gechanneld door: Linda Dillon – 17 April 2021 – (Golden Age of Gaia)

 

Een tijdige en tijdloze boodschap van onze geliefde broeder van zilver die ons niet alleen herinnert aan wie we zijn maar ook waarom we hier zijn. xxx Linda

Gegroet, ik ben Uriël, Aartsengel van de toekomst, brenger van het nu, bewaarder van de tijd, Aartsengel van Goddelijke Autoriteit, broeder, bondgenoot en vriend.

Welkom, welkom mijn Kampioenen van Verandering. Welkom mijn heldere engelen van zilver. Want of jullie nu amethist of goud, blauw of magenta, smaragd of zilver zijn, jullie zijn allemaal zilver. Zoals ik jullie heb overbelicht en zoals ik zal doorgaan met jullie te overbelichten in het volledig ontwaken van jullie inspiratie. Jullie zijn prachtig en jullie zijn krachtig. De Moeder heeft goed gekozen.

Laat me zeggen, laat me met jullie delen wat we bedoelen wanneer we jullie de kampioenen van verandering noemen. Geliefden, kampioenen staan niet aan de zijlijn. Het zijn wezens van actie, zelfs in eenzaamheid en pauze en in de leegte en ruimtelijkheid. Kampioen betekent leider, goddelijke autoriteit uitoefenend, de realiteit en de droom van onze Heilige Moeder en van je heilige zelf naar voren brengend.

Ik heb tegen jullie gezegd: jullie zijn de sterkste van de sterken. Jullie zijn de wegbereiders – ieder op zijn eigen unieke en prachtige manier. Elk in de vervulling van je droom, binnen en gevouwen in de droom van de Moeder, zoals haar droom gevouwen is in de jouwe. Er is geen afscheiding, er is geen differentiatie. Jullie zijn verenigd en samengevoegd in de vervulling van dit plan.

En jullie zouden dit niet kunnen doen zonder het weten en de volheid, de kracht, de ware kracht, de energie, de pure energie van het kennen van je inspiratie, en dan dat weten van je inspiratie te nemen en het naar voren te brengen als engel, als mens, als sterrenzaad, als aarde-bewaarder in actie, volledig buiten, gedifferentieerd van wat jullie hebben gedacht als actie, blootstelling, kwetsbaarheid, leiderschap van de oude Aarde. Daar is geen ruimte voor.

Denken of voelen jullie echt dat ik moet wedijveren om liefde? Dat ik moet jockeyen voor een positie? Dat ik buitengewone dingen moet doen om de liefde van de Moeder te verdienen, zodat ze me opmerkt? Dat ik moet proberen om mijn geliefde broer Michael een stap voor te zijn, of Gabrielle op te jagen…natuurlijk niet. We zijn in de harmonie van eenheid en gemeenschap. En jullie ook.

Het is de eenwording. Liefde is een verenigende factor. Het maakt bevrijding mogelijk en vrijheid en wijsheid en weten en zijn van de unieke kwaliteit van wie je bent. Dat moet gevierd worden, niet getemperd – naar voren gebracht, verlicht en genoten door iedereen gezien en ongezien.

Jullie treden naar voren vanuit de essentie van wie jullie zijn, en ja met de vele activeringen. Van sommige weet je het en van andere niet. Het maakt niet uit. Gedurende onze tijd samen hebben we jullie aspecten, jullie goddelijke autoriteit, jullie zilveren troon, jullie weten, geactiveerd en met jullie opgenomen. Maar we gaan samen verder, hand en hand, arm en arm, vleugel en vleugel. Niet alleen als mede-scheppers, maar in de tastbare, fysieke verankering van onze Moeders droom.

Jullie zijn hier op de planeet om deze tijdsperiode van Haar plan te zien uitkomen. En velen van jullie, de sterksten onder de sterken, hebben eonen gewacht om dit te zien, en niet alleen om het te zien maar om er deel van uit te maken, de parade aan te voeren. Niet op een manier die beheersend of opschepperig is, maar met een zachtmoedigheid van mijn vlam die Ik jullie keer op keer heb geschonken.

Ik ben bij jullie, mijn geliefden, mijn Kampioenen van de Verandering. Ga heen.

Vaarwel.

Aartsengel Uriël

 

Gechanneld door Linda Dillon

©2020 Council of Love, Inc.
https://counciloflove.com/

Dit gechannelde materiaal is auteursrechtelijk beschermd. Wij nodigen u uit om het te delen op voorwaarde dat het in zijn geheel wordt gebruikt, dat er geen wijzigingen worden aangebracht, dat het gratis is, en dat de copyright-vermelding, channel credit, website link, en deze verklaring worden geplaatst. Volledige voorwaarden van het auteursrecht op https://counciloflove.com/copyright-notice/]

Vertaling: Martien