zaterdag 11 juni 2022

Geloof jij in kwantumfysica? / Door: Suzanne Maresca ~ 11 juni 2022

Geloof jij in kwantumfysica?

Door: Suzanne Maresca – 10 juni 2022

En wat heeft dat te maken met manifesteren? Tot nu toe had ik er niet veel over nagedacht hoe we eigenlijk onze werkelijkheid creëren; ik heb gewoon langzaam geaccepteerd, met de tijd, dat het waar is. Het bewijs ervoor wordt nu vrij duidelijk aangetoond op een aantal manieren op dagelijkse basis, in kleine gebeurtenissen en in belangrijke.

Stel, er is bijvoorbeeld iets in mijn huis, mijn leven of in mijn lichaam dat me stoort… misschien geen grote ergernis of zelfs niet veel meer dan iets wat ik merk dat ik niet echt leuk vind.  En dan op een dag, wat mijn aandacht trekt is de afwezigheid van de voornoemde irritatie.  Het bestaat niet meer, en zonder dat ik bewust en doelbewust actie hoef te ondernemen om het op te lossen.  Ik zeg: “Dank je,” en ga verder met mijn dag.

Ik keek gisteren naar een video op het YT-kanaal van Tarot by Janine die precies datgene aan de orde stelde waar ik aan dacht ~ Dat onze kracht, als met sterren bezaaide Mensheid, grotendeels verborgen is en heel erg in het domein van Bewuste Creatie ligt, nu letterlijk meer dan ooit.  Mijn beperkte kennis van Kwantumfysica zegt dat wanneer we onze gedachten op iets zetten, het letterlijk dat ding verandert.

Onze geest creëert de realiteit die wij waarnemen. Wij, via ons eigen energieveld, zijn verbonden met alles in een Universum dat grotendeels gevuld is met golfvorm, kwantum energie.  Wat wij uitzenden in dit veld is als een steen die in het water wordt gegooid.  De golfvorm kan met intentie veranderen in deeltjesvorm, waardoor de ruimte gevuld wordt met eindeloze mogelijkheden.

Team duisternis wil dat we ons allemaal echt laag en hopeloos voelen, vol machteloze woede en boosheid, en vervolgens die vibe uitzenden in het kwantumveld en meer negativiteit genereren.  Het laatste wat ze willen zien is dat de mensheid wakker wordt om onze volledige kracht en potentieel te omarmen.

Ik zal niet eens een “Wat als?” vraag stellen, want ik weet het antwoord, en in je hart, weet je het ook.  We evolueren naar een dieper begrip van het wonder in Menselijke vorm te zijn, en herinneren ons alles wat we zijn en ooit zijn geweest.  Zodra we dat doen als een collectief, is het zeker Game Over voor de slechteriken.

Waar we onze gedachten en aandacht op richten, doet er veel meer toe dan zelfs de oudste zielen onder ons werkelijk begrijpen… maar we beginnen het te begrijpen.  De media voedt ons met allerlei doemscenario’s, en niet alleen in de mainstream.  Hoeveel bronnen kun je bedenken die iedereen hebben geadviseerd om voorraden aan te leggen voor een onbekend iets dat komen gaat?  Ze willen dat we in paniek raken, maar we hoeven niet mee te werken.

Voedselfabrieken die overal door brand worden verwoest; babyvoeding die op mysterieuze wijze schaars wordt terwijl de misdadiger Bill Gates zijn in een laboratorium gecreëerde “moedermelk” promoot; onvriendelijke bedrijven die in de VS landbouwgrond en hele woonwijken opkopen, vermoedelijk met de bedoeling ons uit te hongeren zodat we insecten gaan eten en alleen maar huurders zijn van pod-achtige woningen in plaats van vrije en soevereine huiseigenaren.  Er is zoveel meer om niet op te focussen…

De pot op met dat alles!  Zeg me dat we niet een groot deel van het menselijk collectief klaar hebben staan om deze negatieve wezens te vertellen dat hun afwezigheid vereist is.  We zeggen NEE tegen al hun stomme plannen, en we beschouwen ze als de onbelangrijke en irrelevante dingen voor onze wereld die ze zijn.  Ga weg van deze plek!  Wij verbannen u voor altijd.

Hun nare scenario’s die zich met succes afspelen, komen nooit echt in mijn gedachten op.  In mijn botten weet ik dat het ons geloof in het goede, ware en mooie van deze wereld is, en het begrip dat wij hebben van onze plaats in deze ontvouwing en in dit prachtige Kwantumveld… die dingen maken dat het uiteindelijk goed afloopt voor de Aarde en voor de Mensheid.

We dagdromen onszelf door de Ascensie van de Aarde, en onze nachtelijke bewegingen helpen zeker ook om de show vooruit te helpen.  Het is nu een beetje alsof we naar een sollicitatiegesprek gaan dat we niet echt nodig hebben.  De druk van het ‘doen’ is eraf, en ons werk is nu simpelweg ons te richten op wat we willen, en te doen wat we kunnen om onszelf van binnen vredig en gelukkig te houden…ver, ver weg van de put der wanhoop.

Suzanne Maresca

Vertaling: Martien / voor wakkeremensen.org