vrijdag 1 april 2022

Energie-update: grote sprongen voorwaarts ~ David Alexander Lightfoot


Energie-update: grote sprongen voorwaarts

Energie-update / Ascension-update: grote sprongen voorwaarts, Ascension-griepsymptomen moe voelen, moeite hebben om opnieuw in balans te komen na triggers, sterkere grenzen stellen tegen afleidend en destructiefmensen te beschermen.
Wauw wat een grote zonnevlamgebeurtenissen die we meemaken. Voor mij waren deze laatste 3 weken helemaal niet leuk. Veel mensen en duistere energieën triggerden me om op te staan, mijn energieën en rechten te verdedigen. Ik weet dat velen van jullie dit ook hebben meegemaakt.
Wie zei dat ascensie makkelijk was, toch? Voorloper zijn in ascentie is een rol waarvoor we zijn gekozen vanwege onze unieke goddelijke kennis en talenten, maar niemand heeft ons verteld dat het zo'n moeilijke weg zou zijn met zoveel uitdagingen om te overwinnen.
Ascentie kan niet worden vervalst en zal alleen gebeuren voor echte strijders van licht, degenen die de hogere frequenties van licht en goddelijke liefde gronden en belichamen.
We hebben nog nooit meegemaakt dat we zoveel dichte energieën, oude programmering van al onze lichamen, mentaal, fysiek, emotioneel en energetisch, moesten loslaten.
Dan is er alle weerstand van de buitenwereld, mensen die hun 3D-controlerende en beledigende manieren niet willen veranderen, proberen ons af te leiden van evolueren en opstijgen door door te gaan met het opdringen en projecteren van hun nepwereld op ons.
Op persoonlijk niveau had ik veel mensen met een lage vibratie, zowel van waar ik woon als van de nep-spirituele wereld die me probeerden af ​​te leiden en me pushten om sterkere grenzen te stellen. Veel zogenaamde FB-vrienden die niet echt zijn heb ik moeten laten gaan. We moeten kritischer zijn met wie we ons verbinden, vooral waar we wonen, werken en online en sociale media.
Om meer heel te worden en volledig in hun kracht te staan, je niets aantrekken van wat mensen over ons denken of zeggen, is niet gemakkelijk gedaan voor mensen met een groot hart, mensen die om me geven en empathisch zijn, net als ik, maar we moeten wel omdat we elke dag gevoeliger worden.
We kunnen eenvoudigweg niet langer betrokken raken bij of gehecht zijn aan mensen, plaatsen of situaties die onze energie opzuigen en ons naar beneden trekken.
Er is echter nog steeds een belangrijke rol die we spelen om te helpen deze donkere en dichte energieën om te zetten in licht en liefde. We moeten in gedachten houden dat we precies zijn waar we verondersteld worden te zijn om de verandering te creëren die nodig is in de wereld. We gaan door met het bouwen van het lichtraster over de hele wereld, geaard in het nieuwe hogere licht en liefdesfrequenties om de planeet te helpen opstijgen.
We moeten ons allemaal aarden en nog meer geworteld raken in de nieuwe aarde als we dit pad van ascentie willen voortzetten. Alles verandert snel en zelfzorg en zelfliefde moeten we hoog houden.
Laat mensen los die niet in je geloven, niet van je houden of je niet steunen. Blijf zoveel mogelijk weg. Neem niet eens de moeite om contact te maken of te praten met mensen die nog steeds vastzitten in de 3D-matrix of vastzitten in oude overtuigingen. Je hoeft je aan niemand te bewijzen.
Laat je niet meeslepen in vreemde situaties van drama of veldslagen, we hoeven geen oorlogen meer te voeren, we hoeven alleen maar de waarnemer te zijn en de liefde en het licht vast te houden zodat anderen kunnen volgen.
Het is niet onze rol om mensen te overtuigen om voor onze manier van leven te kiezen.
Er zijn meer dan genoeg geavanceerde ontwaakte zielen op de planeet die online actief zijn met een aantal geweldige FB-groepen waarmee we contact kunnen maken en samen de goddelijke liefde hoog kunnen houden.
Houd in gedachten dat er nog steeds veel nepmensen op het spirituele pad zijn die beweren lichtwerkers te zijn op een ascentiepad, maar dat niet zijn, inclusief bekende spirituele leiders die verborgen agenda's hebben die egoïstisch en materialistisch zijn. Ze zijn niet verbonden met het goddelijke. Ze zitten vast in ego en alleen in dienst van zichzelf en niet in dienst van anderen.
Deze week hebben velen van mijn dierbare zielsstamfamilie zichzelf bevrijd van een Facebook-groep genaamd het Divine Team die werd geleid door valse spirituele leiders en controlerende mensen. Een groep die ik lang geleden heb verlaten, maar ik ben blij om te zien dat ze nu ook de echte waarheid voor zichzelf hebben ontdekt en de vervalsingen hebben blootgelegd. Nu zijn ze vrij om een ​​nieuwe groep te bouwen waar ik ook deel van uitmaak, een groep gebaseerd op liefdevolle en ondersteunende co-creatie en we hebben allemaal een stem.
Je hebt geen externe bron nodig die je vertelt wat goed voor je is, neem alleen informatie op die resoneert met jou, wat waar, eerlijk, liefdevol en ondersteunend aanvoelt.
Denk alsjeblieft voor jezelf, voel voor jezelf, alleen jij weet wat het beste voor je is in elke relatie met mensen, zelfs in liefdesrelaties. Wees authentiek, wees jezelf, verberg niet wie je bent, loop trots, sta rechtop en neem geen onzin aan van anderen die niet liefdevol of ondersteunend voor je zijn.
Ook als we er soms geen zin in hebben.
Hou vol, je bent niet alleen, we bewandelen dit pad samen met velen en we zullen aankomen waar we moeten zijn volgens goddelijk plan.
Je doet geweldig werk, we doen geweldig werk dus blijf vertrouwen, ja het is niet gemakkelijk om met alle vreemde gevoelens, emoties en triggers om te gaan, maar we worden gepusht om alles los te laten wat ons niet langer dient.
Zoutbaden nemen, in de natuur zijn, tijd voor jezelf nemen, geen tv kijken, vrij nemen van sociale media, terug in je hart komen, stoppen met piekeren en contact maken met je hogere zelf.
Laat je verleden in het verleden.
Ps. Ik post niet zoveel zelf als ik nodig heb om alle veranderingen aan te kunnen, energieën ook, ik ben nu op een goede manier erg moe. Ik deel berichten die resoneren en waarvan ik denk dat ze nuttig zijn voor ons allemaal.
Dank u voor uw service.
Veel liefde,
**Door David Alexander Lightfoot