vrijdag 18 september 2020

Gewoon Buitenaards deel 2 ~ Marco van Barneveld



Gewoon Buitenaards deel 2
Lieve mensen ik schreef al eerder over het feit dat ik vorige week een paar keer ben “geopereerd” door buitenaardsen. Dit is deze week weer drie keer gebeurd. Ik deel dit om te laten weten hoe buitengewoon bijzonder en bevrijdend dit is en dat er werkelijk niets is om bang voor te zijn.

Voor mij helpt het om te blijven focussen op samenwerking. Ik zeg steeds “ok jongens ga je gang ik vind alles best maar we doen het wel samen he”.


En dan volgen er wonderen... een paar dagen geleden werd mijn schedel een soort van gelift waardoor ik in 1 klap zoveel kosmische energie en informatie en licht door mijn hoofd naar binnen kreeg... er barstte tegelijk een oeroud pantser rond mijn hart en keel open waardoor er zo ongelooflijk veel licht en liefde binnenstroomde en een onbegrensde nieuwe ruimte ontstond, terwijl tegelijkertijd de energie ook als een razende naar beneden en in de aarde stroomde... zoveel meer geaard en verbonden met boven tegelijk... ik ben zo dankbaar voor deze bijzondere samenwerking en kijk vanuit hier-nu-zijn uit naar wat nog mag komen... dit is nog maar het begin...

Geef je over en laat los...

Heb een magisch mooie dag...
💖💖💖
Marco september 2020