woensdag 5 augustus 2020

Gedicht: GOD / Door Jetty Dijkema/ 20 mei 2020

 GOD
Door Jetty Dijkema/ 20 mei 2020


door de wateren van verandering
navigeren we ons bootje
we koersen op links
zwenken en houden rechts aan
de horizon staat in
vuur en vlam
tegenpolen trekken...
wat is geloofwaardig

“red je vege lijf”
roept de angst.


ga ik voor anker
blijf ik thuis, houd ik
alle mensen op anderhalve meter
 afstand en verwacht ik mijn heil
van een vaccin
of vaar ik op de sterren
vibraties van licht
mijn hart mijn kompas

een 5G netwerk
wordt uitgerold
op een oude aarde
een 5D dimensie
wordt aangeboden
voor een nieuwe aarde
beide aanwezig in NU
het is de cirkel, de O
die deze polariteiten
verbindt..

G O D

in de stilte van mijn wezen
neem ik de nieuwe wereld waar
zie! De gouden dageraad rijst op!
er is nergens heen te gaan
er is geen tijd om daar te komen
het Koninkrijk der Hemelen
zit in mij...

Jetty Dijkema 20 mei 2020
jjdijkema@versatel.nl