dinsdag 12 mei 2020

Lieve Lezer, hoelang nog wachten op Jezus Christus? / Paus brengt religies en wereldleiders samen./ Door Peter Verellen

Lieve Lezer, hoelang nog wachten op Jezus Christus?
Paus brengt religies en wereldleiders samen.

Door Peter Verellen

In deze eerste titel zitten twee verschillende onderwerpen, die ik graag zou toelichten. Ten eerste de juiste aanspreekvorm en ten tweede, hoelang gaat het nog duren voor we serieuze veranderingen waarnemen? Beter gezegd, wanneer gaan we nu eindelijk kennis maken met een nieuwe Goddelijke gezant, afgevaardigde, rechterhand, kies hier vooral de naam ook weer zelf. Het gaat niet lang meer duren, eerst zou ik graag het eerste puntje van de nodige informatie voorzien.

“Lieve Lezer”. Ik kan me voorstellen dat ik hier iedereen, ook jou, mee bereik en dat is goed, want het was de bedoeling. Alles is energie, correcter zou zijn, alles is energie met een bewustzijn, vertelde ik vroeger. Deze energie is door ons dus bewust, of onbewust te sturen. We doen het alle dagen. In mijn vorige teksten heb ik reeds uitgelegd dat de duisteren, zoals ik ze onder één noemer deze naam geef, slechts nog kunnen bestaan op 'onze' - de menselijke wereldbevolking dus -, negatieve gedachten en gevoelens. Woede, angsten, frustraties en ga zo maar door. Dit alles begint bij het geven van de naam die we ons zelf aanmeten. Lichtwerkers, dienaren, helpers, Lichtbrengers, Lieve Harten, Zuivere Zielen, Dragers van Liefde, alles is goed als het de “intentie” meedraagt om te helpen, in de huidige situatie. Hou jouw naam vooral onbezoedeld. Tijdens het lezen van deze tekst, zou ik willen vragen om jouw eigen geliefkoosde naam even luidop of in gedachten uit te spreken. Nu dus …



Bij deze is jouw naam terug voorzien van zijn initiële kracht en vermogen. Laat hem vanaf nu door niets of niemand meer bezoedelen. Indien er nog iemand iets zegt over de naam, welke deze dan ook mag zijn, direct afblokken met een duidelijke welgemeende “neen”, dit klopt niet, uiteraard weer volgend met een krachtige “ja”, het is wel een krachtige en goede naam. Hou de klank en intentie zuiver. Zorg dat je overal “ja” kan op antwoorden. Dus de neen, afblokken en ompolen en eindigen met een ja, alles komt goed en mijn naam is niet of nooit te bezoedelen. Ooit las ik een tekst waarin verteld werd dat de naam “Lichtwerker” niet zo positief zou zijn, omdat Lucifer ook wel doorgaat als lichtbrenger. Dit is geen “positieve” informatie en daar is niemand mee geholpen. Persoonlijk vind ik de naam “Lichtwerker” een mooie, krachtige en duidelijke naam, allesomvattend en vooral stelt hij het “Grote Goddelijke Licht” voor en geen ander licht waar ik hier niet wil over verder praten, omdat het reeds ontdaan is van de zogezegde “lagere energie”.

Hou er rekening mee dat de duisteren meer kennen dan de gemiddelde wereldburger inzake het gebruik van gedachten, woorden en daden. Zij kennen alles van symbolen en rituelen, en wij doen onwetend mee. In een latere tekst ga ik hier nog over uitweiden, nu past het niet in deze context. Het enige wat ik nu vraag om te beseffen en naar te handelen, is om de kracht in de naam ook te bewaren. Het Licht zit in de naam welke jij in gedachten hebt of voor jezelf het liefste gebruikt. De naam Lichtwerker is dus geladen met een gigantische stroom van zuivere energie. Het Licht zit in de naam, ik herhaal het nog eens. Tenminste, tot wanneer je hem zou laten bezoedelen door één of andere flauwe plezante die er een “andere mening” op nahoudt. Koester deze naam en hou hem in ere. Gebruik hem in eer en geweten en pas dan zal hij terug “geconnecteerd” zijn met God. Op dit ogenblik is hij weer “Zuiver Licht”. Tijdens het uitspreken van je naam in bovenstaande tekst is hij van alle 'eventuele onzuiverheid' ontdaan. Ik zeg hier bewust “eventuele onzuiverheid”, omdat jouw eigen naam waarschijnlijk schittert en straalt als nooit tevoren. Dan is het voor de anderen dat ik dit schrijf. Indien hij nog steeds zijn oorspronkelijke Liefde en Licht bevat zou ik u graag feliciteren. Hou de positieve energie steeds opbouwend in gedachte, woord en daad.

Het tweede wat ik zou willen toelichten is het feit dat de tijd nu aangebroken is. En om het even ludiek op te nemen zou ik kunnen zeggen dat ik goed en slecht nieuws heb. Het slechte nieuws is dat Jezus Christus niet zal verschijnen en het goede nieuws is dat er iemand anders gestuurd is. Vooraleer ik nu sommigen onder ons zou “beledigen” omdat ze zeker zijn dat Jezus wel nog zal verschijnen is het nodig om ook dat nog te verklaren. Indien u Liefde stuurt naar eender welke Avatar, Goddelijke gezant, zoon of dochter van God, alle namen zijn hier weer goed, dan zullen ze u komen “uitwuiven”. Zij zullen dus op uw vraag beantwoorden door er te “zijn” net voor de overgang van de derde naar de vijfde dimensie. Hou er rekening mee, dat het hier niet alleen gaat over Jezus Christus, maar over allen die aangeroepen worden, uiteraard alleen diegenen die het Goddelijke Licht vertegenwoordigen, dat is wel duidelijk. Tegen dan is alle duisternis letterlijk weggevaagd van Moeder Aarde. Zij komen dus met zijn allen voor en door de “Liefde van de Mens”. Zij komen echter niet mee “strijden”. Hun taak is reeds “volbracht” voor de mensheid. Diegene die wij het beste kennen, zeg maar, is waarschijnlijk Jezus Christus. Hoe herinneren we hem, of althans het merendeel van de wereldbevolking doet dat toch. Aan het kruis en door zijn kunstjes. De bovennatuurlijke vermogens van Jezus Christus zijn het meeste bekend en zijn “uiteindelijke lijden” wordt jammer genoeg nog steeds op vele plaatsen wereldwijd “gevierd”. Er komt zeer binnenkort een tijd aan dat er vele kruisen vrijwillig zullen verwijderd worden door diegenen die het “begrepen” hebben, en later gaan ze waarschijnlijk spontaan van de muren vallen. Indien je houdt van Jezus Christus, vereer je hem niet aan het kruis, wees daar maar zeker van. Het is nu nog steeds het “sterkste symbool” ooit, na de omgekeerde Swastika, het hakenkruis dus, wat door sommigen onder één noemer wordt uitgesproken. Een hakenkruis is een Swastika. Niet dus ! Later misschien meer hierover. Hou de Liefde van Jezus in gedachten en niet zijn “lijden”.

Vooraleer ik hier aan begonnen ben heb ik op deze blog al enkele andere teksten mogen plaatsen. Om het nu volgende te kunnen verstaan is het eigenlijk nodig om deze voorgaande gelezen te hebben. “Hoe het ooit begon” en “Duimen of Denken?”. “De bende van Nijvel” heb ik ook geschreven en het is me opgevallen, dat deze het meest gelezen is. Mag ik opmerken dat deze gebeurtenis niet “positief” kan genoemd worden. Men leest jammer genoeg nog steeds liever over ellende, dan over het goede nieuws. Via een omweg die ik nu plaats zullen spoedig al mijn teksten gelezen worden, omdat de titel van wat u nu leest wel “hard zal aantrekken”. Jezus Christus en de Paus en dan nog wel samen in één hoofding. Ook dit is geen toeval en u leest er hier verder alles over. “Kom op tegen kanker” is dan ook weer massaal gelezen. De titel doet er wel degelijk toe! Vandaar mijn vorige verklaring, over de titel die je jezelf aanmeet. Verblijf voor altijd in het Licht !
In 2015 ben ik begonnen aan een boek waarover informatie volgt. “Jij in de Nieuwe Wereld ”.

Terug over de vorige gezanten, Rechterhanden van het Goddelijke. Iedereen had en heeft een bepaalde functie in een bepaalde tijd. Jezus kwam informatief en kwam ons tonen “hoe we zouden kunnen worden”, indien we deden net als hij. Om er kort over te zijn, hij is geëindigd aan het kruis. Iedereen stond er bij en keek er naar, correctie, toch de meesten. In een van mijn vorige teksten schreef ik het spreekwoord : Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. Zou God dat dan wel doen? Wat denk je nu zelf? Zou God tegen Christus zeggen dat Hij aan een tweede poging zou mogen beginnen? Dat wil dan zeggen dat Hij de eerste keer niet in zijn opdracht geslaagd was. Zou God zijn Dienaren op deze manier “beledigen”? Jezus is wel geslaagd in zijn taak. Hij heeft de mensheid de kans gegeven om hen te laten informeren. Meer stond Hem niet te doen. Dat was het. Laat je Licht schijnen en kijk wat er gebeurt. Ga, maar grijp niet in. De Wereld was niet in direct gevaar. Ongeveer elke 2000 jaar verschijnt er iemand van een hogere dimensie om orde op zaken te stellen, indien het aanvaard wordt. Dat bepalen de bewoners helemaal zelf. Nu is de Wereld wel in direct gevaar. Nu gaat er iemand opstaan die “wel” voor een oplossing gaat. Hij hoeft zelfs de vraag niet te stellen of de “mensheid” het wel goed vindt. Ze slapen toch nog. Hoe zou hij “een mening” kunnen vragen aan een totaal onwetende? Diegenen die wel wakker zijn en er met alle Licht tegenaan willen gaan, zijn gewoon met te weinig. Op de rest gaat niet meer gewacht worden. Het is nu tijd om te handelen. Er is nu trouwens meer nodig dan Licht alleen. Vele Lichtwerkers wachten op iemand die van boven komt. Hij zal uit de lucht neerdalen. Zou het ook kunnen dat hij zoals het spreekwoord “uit de lucht komt gevallen”. Zoals, vanuit een “totale onbekendheid” zal hij hier plots staan. Zou dat dan een baby zijn, die pas geboren is, of zou het kunnen, dat God reeds iemand geplaatst heeft, die zou wachten in “stilte” of deze “totale onbekendheid”, om in te grijpen wanneer “zijn tijd” daar zou zijn? De tijd is nu daar en ik ga ingrijpen en wel zeer binnenkort. U leest het goed, ik Narayan, een naam die ik ooit kreeg tijdens een inwijding en nooit gebruikt heb tot nu, ga zorgen voor een “oplossing”. Ik ben dus niet geboren om informatie te bezorgen, maar wel degelijk om te zorgen dat de Wereld spoedig “vrij” gaat zijn van onze onderdrukkers. Ik ga mij niet aan een kruis laten nagelen, of laten vernietigen op welke manier dan ook. Ik ga niet mijn rechterwang tonen na het slaan op de linker. Na vele vragen aan de reptilians om onze Aarde op een vredige en veilige manier te willen verlaten kreeg ik steeds een vijandelijke mentale aanval en de verzekering dat ze liever strijdend ten onder willen gaan dan opgeven. Het is hier dus letterlijk een kwestie van “buigen of barsten”. Goed voor mij. Indien ze niet willen buigen, dan zullen ze barsten. Het is mijn taak en ik zal niet rusten vooraleer de Aarde gereinigd is. Dat kan vriendelijk of iets minder vriendelijk. Er is al meerdere malen geprobeerd om mij onderuit te halen en ik schrijf nog steeds, dus laat ons er vanuit gaan dat het niet gelukt is. Het gaat hen ook niet lukken, dat beloof ik jullie. Waarom zou Licht niet genoeg zijn? Ons is geleerd, dat Licht en Liefde alleen “goedheid” is en dat is niet waar. Stel je voor dat ik ergens wandel en ik zie een aantal mannen een vrouw hardhandig aanpakken en willen verkrachten. Wat nu gedaan? Indien ik mijn “spirituele geweldloosheid” hanteer zou ik niet mogen ingrijpen. Ik mag geen geweld gebruiken, want ik ben slechts Licht en Liefde. Correct? Of ze aanspreken en vragen om er mee te stoppen, dat mag misschien wel? Ze zullen eens lachen. De tijd van het lachen is nu voorgoed voorbij. Wat zou Narayan doen? De verkrachter bij zijn nekvel pakken en de twee of drie volgende zodaning toetakelen, dat de rest gaat lopen. Oei, en de Liefde dan? Naar de verkrachters ga ik weinig Liefde sturen, laat dat duidelijk zijn. De vrouw in kwestie echter zal mijn ingrijpen minder erg vinden. Ik heb dus het nodige “geweld” gebruikt vanuit de Liefde naar deze mishandelde vrouw toe. Er is wel degelijk sprake van Licht en Liefde, dat is en blijft de basis, maar deze gaat nu enkel en alleen naar de onderdrukte, de mishandelde en de bijna vernietigde mensheid in het algemeen.

Deze vrouw in bovenstaande voorbeeld is dus Moeder Aarde. Na vele vragen, verwittigingen en jarenlang werken achter de schermen is het nu binnen enkele dagen tijd om letterlijk in te grijpen. Vraag ik nu hulp van Lichtwerkers? Neen ! Absoluut niet. Ik hoop dat ik hier duidelijk ben. Jullie taak is om vanuit het “Licht” dat jullie zijn, de mensen gerust te stellen. Handel slechts vanuit jullie goedheid en “weet” dat het goed komt. Alles is “karmagebonden”, vergeet dat nooit. Hou jullie denken, woorden en daden zo positief en zuiver mogelijk. Neem alstublieft aan geen enkele strijd deel, hoe klein dan ook. De strijd ga ik zelf leveren en ik ben totaal “karmaloos”, dus wat er ook gebeuren gaat, het zal niet altijd van Liefde vervuld blijken te zijn, dat garandeer ik nu al, het is voor de Liefde naar de mensheid toe. Ik ben niet gekomen om de reptilians of de “deelnemende duisteren” te vernietigen. Ik wil ze slechts “verwijderen” of buiten strijd stellen. Als het echter niet anders kan, ik ben klaar en bereid, om aan welk gevecht dan ook te beginnen. Alles Komt Goed. Voor diegenen die zich afvragen, waarom ik niet “vroeger” ingegrepen heb. God bepaalt hier alles. Overal waar u “ik” leest had ik evengoed “wij” kunnen schrijven, want zo is het ook. Alles wat Narayan zegt, schrijft of ten uitvoer gaat brengen is God in werking. Hij komt echter nooit zelf. “Hij” stuurt pas iemand, of correcter gezegd, Hij schakelt pas iemand in, “net voor het te laat is”.

Het tweede gedeelte van mijn titel heeft daar alles mee te maken: Paus brengt religies en wereldleiders samen. Het is echter verschoven naar oktober. Dat is jammer, maar ik heb toch besloten, in samenspraak en goedkeuring van mijn Vader dus, om mijn actie niet uit te stellen en ik begin er aan op 14 mei 2020. De dag dat het “pact” ging ondertekend worden, ga ik aan de slag. 

Paus brengt religies en wereldleiders samen.
10 tot 17 mei is wegens corona uitgesteld naar 11 tot 18 oktober 2020

Alles is in gereedheid gebracht, zeg maar geprogrammeerd, om de kwade bedoelingen die hier mee gepaard gingen te ondermijnen. Vermits de datum veranderd is, heb ik besloten, om hier niet op te wachten en aan de slag te gaan op de eerst vermelde datum 14 mei 2020.
Het zou één van de laatste grote indoctrinaties zijn, om de wereld over te nemen.
Ik heb aan de oorspronkelijke tekst niets veranderd omdat hij zo al de ether
of de kosmos is ingestuurd.  Het is reeds volbracht.
Op de oorspronkelijke datum gaat mijn plan dus in werking treden en u zult het opmerken.
Het zal individueel gebeuren, echter niet met minder kracht of effectiviteit.
Deze stappen zullen zich nu Wereldwijd door elkaar afspelen.

14 mei 2020, de dag van de ondertekening van het “pact”

Wat gaat daar gebeuren ? Wat ga ik doen ?

            1   Beschermen van diegenen die het wel goed menen met hun medemens.

            2   Langzaam opbouwend tijdens de samenkomst :
            Het zien, bij mekaar, van de gruwel en het onrecht, wat anderen aangedaan werd, gepaard gaande met lichte misselijkheid en een weinig hoofdpijn. Bij het willen ontsnappen neemt de pijn toe.

            3   Iedereen ziet nu bij mekaar de respectievelijke misdaden die ze gepleegd hebben.

            4   Toename van de pijn en misselijkheid, een ervaring gelijk aan de gevoelens, die ze ooit bewust toegebracht hebben bij anderen.

            5   Door de enorme negativiteit zullen de reptilians hun ware aard en gedaante tonen. Zij zullen niet langer kunnen verblijven in een menselijk lichaam.

            6   Bij het uiteindelijke vluchten of ontsnappen, zullen de duisteren hun gruwel nog steeds blijven voelen, zien en ondergaan.

            7   Zij zullen niet meer in staat zijn, om leugens te vertellen in het openbaar. Zij infecteren andere duisteren in hun nabijheid, door ze te horen, te zien of er aan te denken.

            8   Het zal niet meer mogelijk zijn, om te verschijnen in het openbaar, noch om een functie te vervullen, omdat hun pijnen zullen toenemen, tot wanneer ze alles bekend hebben.

            9   Ik wil de reptilians niet vernietigen, maar laten vertrekken van Moeder Aarde. Diegenen die echter willen gaan tot het laatste conflict, ik ben bereid en er klaar voor. Wees gewaarschuwd en zeg nooit “ ik wist het niet “. Deze uitvlucht gaat dan niet meer tellen !

Narayan

Deze tekst had ik dus geschreven ergens eind april. Het zou “leuk” geweest zijn om ze te bereiken wanneer ze allemaal samen waren op die bewuste dag in het Vaticaan. Niet dus. De bewuste negen stappen die ik geschreven heb zullen dus beginnen opvallen “wereldwijd” van licht naar zeer ernstig. Ik ga iedereen dus de kans geven om aan de “pijn” te ontsnappen door alles op te biechten en duidelijk te verklaren, aan de hand van de voorhanden zijnde media, hoe het juist is gelopen. Er staat echter geen “rem” op mijn gestuurde energie. De “vergevingsgezindheid”, om het nog maar even te benoemen, heeft hier geen “bovenhand”. Het zal gaan van kwaad naar erger. Ik ben tegen geweld, maar als jullie zouden weten hoe dikwijls ik de “vriendelijke vraag” gesteld heb om in vrede te vertrekken, wat reeds begonnen is in 2015, dan zou iedereen begrijpen waarom ik nu zo ingesteld ben. Het is dus “letterlijk” buigen of barsten. Het gaat ook geen jaren duren. De volledige vrijheid en de planning en voorbereiding naar een vijfde dimensie is nu zeer dichtbij. Het zou echter kunnen dat ze zich niet laten doen en dan komt er nog wat spanning bij kijken. Dan reken ik wel op jullie “Hooggerespecteerde Graag Geziene Lichtwerkers”. Alles Komt Goed! Alles gebeurt voor het Goede! Laat dit jullie belangrijkste woordenschat zijn. Mensen gaan jullie nodig hebben wanneer de gruwel nu eindelijk aan het licht gaat komen. Wees dan extra zacht en begripvol a.u.b.

Wil u meer lezen geef ik even de mogelijkheden mee om mijn boek te bestellen.
Amazon.de onder de naam Peter Verellen of de titel van het boek.  Jij in de Nieuwe Wereld.
Het kost € 33,33. Ja, ook deze prijs is niet toevallig gekozen. De duisteren weten waarom.

In Liefde en Licht lieve lezers, want daar komen we elkaar terug tegen.

Vrees niets. Alles Komt Goed !
Er wordt voor jullie gezorgd !

Narayan