vrijdag 20 juli 2018

Energie update ~ Marjolein Ingrid Soulpursang




Energie update van woensdag 11 juli 2018

De energie blijft nu iedere dag immens stijgen en we worden diep de aarde ingedrukt via onze kruin dalen we steeds verder in als ziel in een aards lichaam en onderweg komen we heel veel verdrongen stukken nu tegen.



Deze verdrongen stukken liggen opgeslagen in onze darmen[buikbrein]. Onze darmen rollen nu als een soort van slang uit en alle spanningen komen los waardoor veel verdrongen delen/emoties boven komen. Alles wat je dwars zat en je niet kon/mocht uiten wil nu eruit als een groot gemeen monster laat het zich aan jou zien; je schaduwkant vol afvalstoffen die ontstonden omdat de omgeving/opvoeders etc je leerden dat je flink moest zijn, lief en gehoorzaam.

Denken werd belangrijk=linkerhersenhelft en zo verdrongen we onze negatieve emoties naar de onderwereld, waar ruimte zat was. Voor je negatieve emoties was immers geen ruimte want je moest positief denken anders was je een loser. Je baan kwijt? zie het als een kans en weer verdrong jij je emoties en vocht je tegen je gevoelens die nog verder in het onderbewustzijn werden geduwd tot het propvol verdrongen gevoelens zat en je organen in de knel kwamen te zitten door te weinig bewegingsruimte.

In deze fase van ascensie kun je als een opstandige puber reageren; weg met al die positiviteit=denken, weg met al die leuzen en mooie woorden. Ik wil voelen en me uiten wat me dwars zit en al zo heel lang dwars zit.

Grote hoeveelheden gestagneerde energie wil losgelaten worden van vele levens en generaties. Het wordt uit onze cel'geheugen geduwd door dit immense licht.

Weet dat dit nu collectief gebeurt en we massaal oude ladingen loslaten net zoals moeder aarde beeft en extreme overstromingen doormaakt. Wij beven, shaken en trillen nu net zo en dat schudt bij ons ook heel veel los.

Zelf ben ik enorm heftig en heel negatief geladen vol met dwarszittende oude energie die ik eruit spuug als een vuurspuwende draak. Weg met steeds maar positief zijn en de ongemakken maar voor lief nemen, weg met al die mooie woorden=denken. Ik voel me uit elkaar knappen zowat van al die spanningen en onderdrukte ellende die er in mij zit.

Ik ben er zo zat van om wakker te worden en weer die zwaarte ervaren en die grote hoeveelheden bagger over me heen te krijgen en dan maar positief denken. Ik gil, schreeuw, schop tegen heilige huisjes aan, ben verward van al dat positief denken, ik wil VOELEN!!!!!!! Die lege ruimte in mij zit zo vol met verdrongen emoties die me zo verstoppen[letterlijk] dat ik op barsten staan en van maat 40 opzwel naar maat 48 zo voelt het aan tenminste.

Weer een egojas dat te krap zit.
Puur zijn, kwetsbaar zijn en met de kans dat velen mij nu laten vallen omdat deze tekst niet positief en spiritueel is maar wel vanuit mijn hele wezen.

Het lucht op om al deze verdrongenheid te laten horen en zien.

Ascensie is fantastisch als je erdoorheen bent en in het licht, maar je gaat eerst wel door een maandenlange ellendige en loodzware tijd heen. Een eenzame onbegrepen pad, dagelijks ziek, amper vooruitkomen, in de war zijn, heftige klachten omdat de zenuwstelsel het amper trekt, dagelijks griepklachten, slaap-en geheugenstoornissen.

Ik omschrijf het weleens als dat je net je hele huis hebt schoongemaakt en ervan genieten wil en de volgende dag weet je niet wat je ziet als je wakker wordt; het hele huis vies, alle meubels omvergegooid, schilderijen vd wanden gehaald en alles schots en scheef. Je kunt weer beginnen en de volgende dag is het weer zover.

Ja ik ben opstandig, ja ik ben emotioneel, ja ik ben even er zo ZAT van en DAT geeft ruimte aan de verdrongenheid!

Het mag er zijn; onze verdrongen kant komt er nu ongecensureerd uit als een puur en eerlijk kind!
Huidige klachten; hevige verdrongen emoties, hevig schudden en beven net als moeder aarde en emotionele overstromingen ,overbelast zenuw-en orgaanstelsel. Hormonen uit balans= de puber in je! Veel spanningen in je spieren, moe, somber=vrijkomen vd geblokkeerde afvalstroom, darmklachten van diarree tot hevige obstipatie=vasthouden of vrijkomen van dat wat je dwars zit en niet durfde of mocht uiten! Hoofdpijn, voorhoofdspijn, misselijk, opgeblazenheid, hartklachten, nek-schouderklachten, wazig zien, veel plassen, weinig eetlust of op de gekste tijden. Pijnlijke benen, opgezette enkels, piepende oren, pijnlijke linkerarm, benauwd, gevoel van dichtgeknepen keel en vibrationele griep.

We komen er doorheen met zijn allen, wees vooral oprecht want daarin herkennen we elkaar en al die anderen die dit pad nog gaan volgen.

Marjolein Ingrid Soulpursang