vrijdag 1 april 2022

De energie update van vandaag 01/04/2022 ~ Martha Krul


De energie update van vandaag 01/04/2022

Vandaag een bijzondere dag. Echt de start van een nieuwe periode.
Het oude brokkelt af, het nieuwe komt binnen.
Wij voelen het al een tijdje dat de energie in hoog tempo volledig aan het veranderen is.

Wij laten de oude wereld achter ons en gaan aan een nieuwe levensfase beginnen.
Het lijkt niet zo bijzonder, maar het is het zeker wel.
Dat gaan wij de komende tijd intensiever ervaren.

Iedere keer komen er nieuwe stapjes bij. Wij zijn veranderd.
Maar wat het precies inhoudt, dat zal de komende tijd ons laten zien.

Vanavond gaan wij weer gelijktijdig mediteren. Vandaag Nieuwe Maan.
Het begin van de nieuwe periode wordt ook vanuit het universum onderstreept.
De planeten hebben een bijzondere stand ingenomen.
Tijd meditatie: 20.22 - 20.35 uur.



De nieuwe mens is in mij geboren

Vanaf nu zal ik het oude in mij
los gaan laten.
Mijn focus ligt op de lichtende toekomst.
Ik kijk niet meer achterom.
Ik weet waar ik vandaan kom.
Mijn blik richt ik nu op naar wat komen gaat….

De energie is al een tijd aan het veranderen.
Wij gaan van de ene naar de andere
overgang.

Dat voelen wij in ons persoonlijke proces,
maar wij zien het ook in het aardse proces.
Het waren geen gemakkelijke tijden die
wij met elkaar hebben moeten doorstaan.
Wij hebben er regelmatig een flink
tandje bij moeten zetten.

Nu zijn wij een hele belangrijke drempel
overgegaan.
De 3D en de 5D aarde zijn los van elkaar.
Energetisch kan je wel naar die 3D gaan,
maar dat zal je niet graag willen doen.
Je zal je er niet meer thuis voelen.
Het is een wezenlijk verschil en je keuze
heb je al lang geleden gemaakt.

Jouw plek is in die hogere dimensies.
Door je te richten op die hogere dimensies
zal je verbinding alleen maar versterken.

Het manifesteren wordt sterker.
Door je te richten op de nieuwe mens
die je bent, zal je die nieuwe mens ook
sneller kunnen manifesteren.

Je hebt vele nieuwe vaardigheden.
Door je daarop te richten,
zal je merken dat je heel snel vertrouwd
raakt met die nieuwe vorm van leven.

Je bent nu aangekomen in de tijd waarnaar
je altijd hebt verlangd.
Misschien niet altijd bewust,
maar onbewust wist je van deze periode.

Nu is het licht over de aarde veranderd
van kracht.
Verbaas je niet dat je heel anders
gaat reageren op mens en dier.
Dat je merkt dat je veel meer op liefde
bent gericht.
Dat dualiteit steeds verder bij je vandaan
staat.

Dat je begrip van tijd nog verder gaat
veranderen.
Oude patronen gaan wegvallen.
Er komen heel snel nieuwe voor in de plaats.

Je zal merken dat je snel went aan die
nieuwe energie.
Dit is de energie waar je zolang en hard voor
gewerkt hebt.
Onbewust wist je dat je deze periode binnen
zou gaan.
Wanneer?

Dat lag niet vast.
Dat bepaalden wij zelf via de energie.
Het universum liet het ons zien.
Alles is verbonden en zal verbonden blijven.

Laat het oude los.
Laat het achter je en kijk liefdevol naar die
veel belovende toekomst.
De hemel is open gegaan.
Wij mogen binnen komen.

Namasté
Ik zie het licht
Martha Krul