zaterdag 24 november 2018

Wes Annac: Belangrijk: Noot van Wes - Mijn Breekpunt / Van 15 November 2018, Karma Yoga Daily


Intuïtieve berichten door Wes Annac van zijn persoonlijke Blog.
Het is om jullie geest te helpen te bevrijden. 
Van 15 November 2018, Karma Yoga Daily
Belangrijk: Noot van Wes - Mijn Breekpunt
Lieve Lezers,
Ik moet eerlijk zijn over waarom ik deze week niet op het blog heb gepost.
Het is emotioneel een zware week voor me geweest, want ik heb intense angst en paniekaanvallen ervaren over een paar dingen die ik hier verder zal bespreken.
Afgelopen vrijdagavond gebeurde er iets in mijn huis dat ik liever niet uitleg.
Een probleem dat we thuis hadden waarvan we niet wisten dat het ineens veel erger was geworden. Om welke reden dan ook - ik denk dat er meerdere redenen waren - ik kon het niet aan.
Ik had een enorme paniekaanval die meer dan twee uur duurde. Gedurende het meeste kon mijn vrouw me niet kalmeren. Ik beefde, ademde ongecontroleerd snel en huilde hysterisch.
Ik ben er niet trots op en het is heel, heel gênant om toe te geven. Ik ben een volwassen man met een enorme paniekaanval en kon niet stoppen met huilen of flippen over iets dat ik had moeten aankunnen. Ik geef het alleen toe om jullie een context te geven waarom, nogmaals, ik deze week niet ben geweest.
Ik zeg toe dat het niet uit verwaarlozing is.

Uiteindelijk kon ik kalmeren. In de dagen erna hebben we het probleem bij ons thuis zo goed mogelijk aangepakt. Het is niet volledig afgehandeld, maar we hebben aanzienlijke vooruitgang geboekt. Onze familie was geweldig om ons te helpen, en ik kan hen niet genoeg bedanken.
Mijn vrees en angst stopten niet toen ik vrijdagnacht eindelijk kalmeerde.
In de nasleep van de paniekaanval worstel ik nog steeds met slechte angsten en paniekerige gevoelens.
Gisteravond (woensdagavond) had ik weer een paniekaanval - deze keer over iets anders, ik ben bang dat het mis gaat in dit huis. Dit was een veel kleinere paniekaanval maar was niettemin overweldigend.
Moment en ik zal uitleggen wat volgens mij de bron is van deze overweldigende angst. Maar gisteravond was ik weer helemaal in de war.
Er is iets met me aan de hand. Iedereen heeft me verteld dat het goed komt en  bevelen aan dat ik de dingen per één dag tegelijk neem. Maar ik vecht een continu gevecht met angst, stress, angst en meer recent, depressie.
Ik heb deze week hard gewerkt aan dingen die met mijn huis te maken hebben, en bezig blijven kan me helpen mijn gedachten bezig te houden. Op het moment dat ik stop met werken en probeer te ontspannen, komt het echter allemaal terug. Ik voel me te bang om mijn geest te ontspannen, wat betekent dat meditatie op dit moment geen optie is.
Ik probeer bezig te blijven, maar het lijkt niet genoeg te zijn. Ik moet dit op schrift stellen - voor mezelf en voor degenen onder jullie die zich afvragen waar ik ben geweest en of alles goed is hier. Ik wou dat ik het kon zeggen, maar als ik eerlijk ben; Ik worstel meer dan ooit.
Mijn angst komt voort uit het feit dat ik niet genoeg inkomsten verdien door het blog te schrijven of uit te voeren. Mijn droom is om vanuit huis te werken en mijn brood te verdienen met het doen van waar ik van hou - schrijven, podcasting en al die geweldige dingen.
Tegelijkertijd is mijn grootste angst iets dat vreselijk fout gaat in ons huis en geen geld heb om het te repareren. Op dit moment hebben we nergens extra geld voor. Ooit. We maken amper genoeg om rekeningen te dekken en enkele maanden hebben we daar zelfs niet genoeg voor.
Onze auto is bijna een jaar geleden kapot gegaan en sinds we blut zijn, hebben we zonder auto moeten leven.
Dat betekent dat we elke dag met ons kind naar school moeten gaan wandelen of ritten moeten vinden als het weer het wandelen niet toestaat. Het betekent ook dat we elke maand afhankelijk zijn van familie voor onze boodschappen en alles wat we moeten doen dat niet op loopafstand is.
Het is rot, omdat ik weet dat mijn problemen niet de verantwoordelijkheid zijn van mijn familie. En toch, ik heb geen andere keus dan steeds om hun hulp te blijven vragen. Het is niet eerlijk voor hen, en het is ook beschamend om toe te geven.
Vóór mijn paniekaanval afgelopen weekend, ervoer ik regelmatig ongerustheid over de gedachte dat er iets mis zou gaan. Het is niet ongegrond, want er zijn een paar tikkende tijdbommen in dit huis die elk moment kunnen afgaan.
Ten eerste is ons dak zwaar beschadigd en moet het worden vervangen. Het is lek en zichtbaar verzakt op sommige plaatsen, wat betekent dat ik elke dag nu te maken krijg met een crisis die veel erger is dan de oorzaak van mijn paniekaanval vrijdagnacht. Het sneeuw- en winterweer verergeren het probleem, en we zullen geluk hebben als ons dak de winter doorkomt.
Om het volledig vervangen te krijgen, moet het minstens $ 5.000 zijn (wat een dakdekker ons vorige zomer vertelde toen ze ernaar keken), en nogmaals, we hebben geen extra geld voor wat dan ook. Misschien plaatst dit mijn angst in het juiste perspectief. Het is verreweg de grootste kostenpost die de meeste angst veroorzaakt.
Het dakprobleem heeft ons de afgelopen 2 jaar veel gewicht in de schaal gelegd, maar ik ben op het blog blijven schrijven en blijven runnen in de hoop dat het ons het extra geld zou opleveren om ermee om te gaan. We hebben momenteel geen geld gespaard voor een broodnodige regenachtige dag.
Vervolgens hebben we een (stook) oven die is gebouwd in de jaren 80 (dit is een oud huis) en die heel nodig aan vervanging toe is. Het werkt nog steeds op dit moment, maar ik ben bang dat het de winter niet haalt. Als het uit gaat, wordt dat minstens nog $ 2-3000 meer.
Afgelopen winter had de (stook)oven vervang onderdelen nodig die meer dan $ 400 kosten. Gelukkig hadden we familie om te helpen. Maar de reparateur vertelde ons dat de hele oven misschien in het volgende jaar of over 2 jaar moet worden vervangen als we geluk hebben.
Ik maak me ook zorgen over onze boiler, die gisteravond geluiden leek te maken die hij normaal niet maakt. Dit was de oorzaak van mijn kleinere paniekaanval vannacht, alhoewel het ook niets kon zijn.
Dit is een reden waarom ik denk dat er iets niet klopt met mij. De laatste tijd veroorzaakten deze kleine spanningen me intense angst en paniek. Maar nogmaals, misschien zijn de spanningen, de stress niet zo klein. Misschien ben ik net aan het einde van mijn latijn, en weegt het hebben van zo weinig geld, met zoveel uitgaven, te zwaar op me.
Ik ben van plan om een -Go Fund Me- voor het dak te starten en een dringende post te maken waarin de lezers om hulp wordt gevraagd, maar ik heb het deze week zo druk gehad en daardoor geen tijd of energie. Ik zal het snel doen, in de hoop dat lezers geld kunnen sturen dat we kunnen sparen om met dit om te gaan.
Hoe veel jullie ons ook in het verleden hebt geholpen - inclusief de reden dat we dit huis in de eerste plaats hebben - ik haat het om hulp te vragen voor geld. Ik wou dat ik inhoud met gehalte kon maken waarvan jullie kunnen genieten zonder dat geld een deel van de equatie is. Helaas laat het leven me zien dat dit gewoon niet kan gebeuren. Ik moet beginnen met sparen, maar daarvoor heb ik meer inkomsten nodig.
Wat er in ons huis vrijdagavond verkeerd ging, was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen. Het had niets te maken met het dak, de oven of de waterverwarmer. Het was een heel ander probleem dat we wisten maar waarvan we de omvang niet wisten.
Onnodig te zeggen, maar het was mijn breekpunt.
Ik hou van dit huis, maar huiseigenaar zijn is angstaanjagend als je geen extra geld hebt voor de talloze dingen die mis kunnen gaan. Het heeft me de afgelopen 3 jaar grote onrust gegeven.
In wanhopige behoefte aan het geld om met al deze problemen om te gaan, ben ik nu op een punt van een grote beslissing. Ik kan nog een laatste poging doen om geld van lezers te werven voor het dak en andere uitgaven, wat ik ook van plan ben te doen. Mijn enige andere optie is om door te gaan en een baan overdag te krijgen, wat ik niet wil doen, maar absoluut zal doen als het nodig is.
Ik ben bereid om alles te doen om het geld te krijgen dat we nodig hebben voor dit alles, ook al betekent dat dit tijd in beslag neemt van de tijd voor het blog, om te werken via een baan die ons extra geld zal opleveren dat we kunnen sparen.
Het zou mijn hart breken om weg te zijn van de blog, maar als ik het moet doen, zal ik het doen.
Ik kan deze angst gewoon niet meer aan. Ik kan niet zonder auto zijn of moeite hebben om elke maand rekeningen te betalen. Ik kan niet bang zijn dat het dak zal instorten of dat de oven uit zal gaan en het zal allemaal mijn schuld zijn dat ik in de eerste plaats niet via een vaste baan werk.
Ik kan het niet aan dat ik te veel van mijn familie vraag en niet voorzie zoals ik zou moeten doen.
Ik hou van schrijven, en ik wil meer dan wat dan ook om het voor de kost te doen. Maar deze stress vermoordt me.
Ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken, behalve om te zeggen dat ik van al onze lezers hou. Ik waardeer de steun die jullie ons allemaal hebt gegeven meer dan ik ooit zou kunnen uitdrukken.
Jullie hebben ons zoveel geholpen, en het laat zien dat deze spirituele gemeenschap niet alleen maar praten en geen actie is. Jullie hebben ons de afgelopen 7+ jaar zoveel medeleven getoond dat ik emotioneel word als ik eraan denk.
Ik kan jullie niet genoeg bedanken.
Wat nog belangrijker is: het spijt me.
Het spijt me dat ik er wat minder ben geweest en niet zo persoonlijk ben geweest met jullie als in rond 2013-2014, de tijd dat jullie ons hielpen dit huis te vinden.
Ik schaamde me om te bekennen of te schrijven over de problemen waar we doorheen zijn gegaan, ook al, nog eens, laten jullie ons niets dan mededogen zien.
Ik wil jullie alleen maar geweldige inhoud, gehalte en vorm geven als bedankje voor alle keren dat jullie ons hebben geholpen. Ik ben ergens in de twintig met heel weinig opleiding die zich geïnspireerd voelde om met dit soort materiaal de kost te verdienen en jullie hebben me met open armen ontvangen.
Ik zou terug moeten geven, maar dat ben ik niet gedaan.
Ondanks jullie steun heb ik niet zoveel geschreven of geplaatst op het blog als ik zou moeten hebben. Jullie hebben het waarschijnlijk gemerkt, en ik kan het niet ontkennen. Dingen zijn heel moeilijk geweest, maar dat is geen excuus. Als mijn familie in een geweldige toekomst dit kan overleven en het geld kan verwerven voor al onze uitgaven, dan zal ik echt beginnen terug te geven.
Voor nu, ik weet niet wat er zal gebeuren. Zoals iedereen me heeft verteld, moet ik met de dag leven en doen.
Ik zal mijn best doen om de komende weken voor het blog te schrijven en op het blog te plaatsen, terwijl ik aan ons huis ga werken en uitzoeken hoe we het geld kunnen verkrijgen dat we hard nodig hebben voor ons dak en andere uitgaven.
Dank u allen voor uw steun en het spijt me zeer dat de dingen niet zo gaan als ik had verwacht.
Ik heb het gevoel dat ik gefaald heb, en ik hoop dat jullie begrijpen dat ik misschien wat tijd nodig heb voor mijn geestelijke gezondheid terwijl ik bedenk wat ik moet doen met al deze uitgaven en persoonlijke problemen. Ik ben van plan zo veel mogelijk er te zijn, maar misschien mis ik enkele dagen en daarvoor bied ik mijn oprechte excuses aan.
Alles wat jullie kunnen geven, inclusief positieve uitstralende gedachten of vriendelijke woorden, is welkom. Ik heb het nu erg moeilijk. Maar hier het is, de hoop op een betere toekomst.
Er is een update van 21 november met foto’s zie onderstaand Go Fund Me link.
Tekst:
Heel veel dank aan iedereen die heeft gedoneerd voor ons nieuwe dak en ons positieve reacties heeft gestuurd.
Met de donaties via de Go Fund Me en Paypal zijn we al veel dichterbij ons doel dan dat wij ooit voor mogelijk hebben gehouden.
Ik bel momenteel rond, heb nog een paar bedrijven die naar het dak komen kijken en een schatting gaan geven van wat het zal kosten om te vervangen. Een dakdekker zei terwijl hij ernaar keek dat er veel hagelschade is opgelopen, waardoor de spijkers zijn losgeraakt en water is binnengedrongen.
Daarom heeft ons plafond waterschade opgelopen, zoals je kunt zien in twee van de  foto’s op Go Fund Me. Toen hij me van dichtbij foto's van de asfaltsingles liet zien, maakte hij duidelijk dat hagel het dak aanzienlijk heeft beschadigd. Dit bevestigt dat het ASAP zo snel mogelijk moet worden vervangen.
Ik heb nog niet de foto's die hij heeft gemaakt, maar ik zal dit updaten (en het Go Fund Me) zodra hij ze naar mij stuurt. Ik heb de komende dagen twee andere bedrijven die langs komen om het te bekijken en een schatting te geven, dus voor nu weten we niet zeker wat de uiteindelijke kosten zullen zijn.
Zoals ik al zei, zijn we dichter bij het bedrag dat we denken nodig te hebben. Maar we zijn nog niet uit het bos. Ik kan mijn waardering niet genoeg geven aan iedereen die heeft gedoneerd, en afgezien van de bijdragen via Go Fund Me - waarvoor ik nog niet alle donoren heb bedankt - probeer ik eenieder van jullie persoonlijk te bedanken.
Als we bijdragen kunnen blijven ontvangen, dan heb ik er vertrouwen in dat we genoeg zullen hebben voor deze beangstigende dure reparatie. Zoals ik in mijn originele bericht schreef, zullen we enorm waarderen wat je kunt geven. Als je van mijn schrijfwerk houdt en de blog wilt helpen ondersteunen, dan is dit op dit moment de beste manier om dit te doen.
Woorden zijn onvoldoende om uit te drukken hoeveel ik iedereen waardeer die heeft gedoneerd in onze tijd van nood. Zoveel verbazingwekkende, medelevende lezers hebben ons geholpen door liefde en ondersteuning te schenken of te sturen. Vanwege jou komen we dichter bij ons doel. Nogmaals bedankt allemaal, en heel veel liefde.
  
Bedankt ook voor het lezen.