zaterdag 20 januari 2018

Ascensie journaal ~ Marjolein Ingrid Soulpursang

Ascensie-journaal zaterdag 20 Januari


EEN STIJGING VAN EEN TRIGINTILJOEN tov GISTEREN!
De hemelse ladder blijft maar stijgen. De stijging van vandaag ligt 177 nullen achter de komma hoger dan gisteren, een getal met de naam: Trigintiljoen.

Fysiek worden we flink door elkaar geschud zodat uiteindelijk alles op de juiste plek komt te zitten in de juiste ruimte. Alles maar dan ook alles wordt eruit geduwd en geperst oiv de hoge drukgolven die ons sc-ritme beïnvloedt.


Iedere dag stijgen de frequenties nu met grote snelheden en fysiek wordt er nu veel opgeschoond. Onze geest is stukken sneller dan ons lichaam, ons lichaam gaat met 5km/uur en onze geest met 100km/uur. We weten wel waar we willen landen maar fysiek is dat pittig want het heeft zoveel op te ruimen om plaats te maken voor een frisse ruimte gevuld met licht en liefde. In die verdrukte ruimte zit het nu nog vol met oude rommel van vele levens en generaties, het zit vol met onderdrukte emoties die nu vrij baan krijgen oiv de drukgolven die maar blijven toenemen.

Zelf ervaar ik vandaag de immense drukgolven mn in mijn onderrug en borstkas, ze waren een aantal dagen lekker opgeruimd en ik kon juichen en kwam in een heerlijke flow, gisteren begon het echter fysiek al een stuk zwaarder te worden en vandaag ervaar ik dat de ruimte die is ontstaan tgv het opschonen en loslaten, ook weer volloopt met oude troep en opgehoopte koolzuurgassen die zorgen voor bandenpijn en spierpijnen. Af en toe een fikse pijnsteek bij het doordrukken/-persen van de troep in de ruimte. En zo gaat het op en neer, beetje opgeschoond en meer ruimte en letterlijk frisse lucht ervaren mogen opgevolgd door zware immense doortochten van blokkades en afval alsof ik vastzit en me los heb te wringen, worstelen.

Het proces is voor mijzelf logisch omdat ik medisch geschoold ben en het vandaar uit plaatsen kan, maar gevoelsmatig vind ik het om af en toe wanhopig en gek van te worden. Het gaat maar door en hoe mooi de spirituele teksten ook zijn voor ons lichamelijk is het een hele zware doortocht die je in je eentje hebt te maken en af en toe zit je er volledig doorheen en hierbij stel ik mij kwetsbaar op maar het valt niet altijd mee hoe hemels de energieën ook mogen zijn ons lichaam heeft het zwaar te verduren! Ik ben heel blij met jullie reacties dagelijks op het journaal die ik puur vanuit mijn eigen beleving schrijf. Hoe mooi ook de uitkomst zal zijn en daar geloof helemaal in, het is en blijft een zware opgave want fysiek is het amper op te brengen om "'normaal in 3D te blijven functioneren".

Het vraagt om totale overgave en berusting en een vol vertrouwen in de uitkomst!
Veel mensen voelen zich de laatste tijd geïrriteerd of ongemakkelijk. De sterke energieën kunnen oude patronen afbreken die niet langer nodig zijn zodat nieuwe kunnen ontstaan. Hierdoor kunnen we ons tegelijkertijd hyperactief en uitgeput voelen. Het kan ook invloed hebben op de technologie, zoals bijvoorbeeld computers.

We zien vele nieuwe symptomen. Tijd en ruimte beginnen steeds onregelmatiger te schommelen. We kunnen de tijd niet meer bijhouden. We vergeten woorden wanneer we spreken. De dag verdwijnt simpelweg. Velen van ons slapen weer niet goed. Er wordt veel gedraaid in bed en velen hebben vreemde dromen. We voelen energiestoten in ons lichaam die gevolgd worden door een tekort aan energie. [ps er worden ook letterlijk nieuwe bloedvaatjes gevormd en die geven een immense pijn]

Mensen voelen zich misselijk, hebben last van pijn en zijn duizelig. Veel mensen worden overweldigd door een gevoel van verdriet. Anderen voelen zich alsof ze over water lopen. Sommigen zeggen dat alles begint te draaien wanneer ze ’s avonds hun ogen dichtdoen. Er zijn mensen die problemen hebben met zicht, pieptonen in de oren, keelproblemen, koude voeten en zelfs het symptoom van een droge tong.

Je hoeft hier helemaal niet bang voor te zijn. Wees je er bewust van waar het mee te maken heeft, neem je rust en drink veel water. Onze systemen worden opnieuw gekalibreerd waardoor we uiteindelijk met een veel hogere frequentie kunnen resoneren.

Bron: Marjolein Ingrid Soulpursang