vrijdag 22 april 2022

Tranen zijn de zeep van de ziel ~ Daniëlle Stotijn


Tranen zijn de zeep van de ziel

De energieën duwen ons allemaal in de voorjaarsschoonmaak.
Ik ben bezig met zwaar proceswerk.
Dit vereist tijd, ruimte en veel gronding om bewust te zuiveren, te transmuteren en te transcenderen.
Hoe moeilijk het ook is.
Zo pijnlijk en emotioneel voelt dit proces.
Ik ben dankbaar omdat ik de kans begrijp die het me geeft om te groeien en ontwikkelen naar hogere tijdlijnen die me zullen ondersteunen bij de manifestatie van mijn purpose, mijn vreugde en mijn plezier.

Tranen zijn de zeep van de ziel
En gezien al die tranen die ik de afgelopen dag heb gehuild, zal mijn ziel binnenkort zo wel zo helder stralen.
Ik weet dat het zo is.
Maar eerst zal ik tijd nodig hebben om mijn tranen te drogen.
Om mijn hogere Zelf, mijn hart, mijn lichaam en mijn mind diep te gronden in veiligheid en vrede van de Liefde die IK BEN.
Voordat ik in mijn leven kan opstijgen naar het volgende level van de trap naar de hemel op aarde in mijn leven hier. Om duidelijker, wijzer en sterker dan ooit tevoren op mijn doel af te stemmen, doorgaand op mijn levenspad.
Met een heldere en schone Mind Body & Spirit.
And so it is

5 Tekens dat je door naar een hoger niveau gaat
1. Dingen gaan tegelijkertijd kapot
2. Mensen vallen weg uit je leven
3. Je bent je bewust van gekke synchronisaties achter elkaar
4. Je gaat door emotionele verwerking van meerdere tijdlijnen; Verleden, heden en toekomst
5. Je lichaam decomprimeert vastzittende energie, wat resulteert in spierpijn, nerveuze tintelingen, zweten, infecties en hersenmist.

Ontspan
Je doet het prima
Je bent weerstand aan het loslaten
Een hogere tijdlijn op je pad aan het openen
Aan het afstemmen op je blauwdruk

Ik stuur je liefs
Daniëlle