woensdag 23 maart 2016

Energie ervaringen




Dat we in een behoorlijk pittige update zitten, hoef ik jullie niet te vertellen, de opbouw naar de Equinox was al ruim voor die tijd voelbaar…in de energetische lagen, maar dat vertaalde zich vooral ook fysiek

Als ik over m’n eigen ervaringen vertel, heeft het zoveel impact en vraagt het vooral  rust om toe te staan dat het plaats kan vinden…het lichaam is heel erg moe en wil ook ontzien worden…slapen geeft die ruimte! En dacht je dat het na de Equinox rustiger zou worden…we zitten nog steeds in een enorme stijging van de energie hier op aarde, dit maakt dat de emoties hoog zitten, het Hart erg onrustig is…hartkloppingen en soms het hart ook echt pijn doet, als ik te vlug de trap op ga, dan moet ik echt herstellen…zo snel gaat ie dan, het hoofd is deze keer ook heel intens, hoofdpijnen…duizelig, verschuivingen vooral als je te snel beweegt,het zwaartepunt lijkt zo af en toe bij je hoofd te liggen, de holtes zijn gevoelig…de tanden..het tandvlees op verschillende plekken, ook de hoofdhuid voelt beurs en heet, ook kan er via de huid van alles naar buiten komen, soms lig je in bed en voel je al je cellen in je lichaam trillen, is er veel hoog geluid in je oren, zijn er pijnen op de meest vreemde plekken in je lichaam die kort en heftig zijn en weer verdwijnen..al met al is het een onrustige tijd voor onze tempel…dus koester JeZelf… praat met je Lichaamsbewustzijn..stel het gerust..neem de tijd die je nodig hebt om al deze energieën door je heen te laten werken, voel wat je nodig hebt, dit kan rust betekenen, gecentreerd Zijn, Wandelen in de natuur, wat Jouw Lichaam vraagt…luister, zorg dat je goed geaard bent..…Je bewustzijn is ook aan het veranderen, je neemt meer helder waar…ervaart de verschillen om je heen nog duidelijker en soms voelt het alsof je nergens meer thuis hoort..patronen van mensen, gevoelens….gesprekken.. Alles maar dan ook Alles is GlasHelder…dit maakt dat je nog meer het gevoel hebt waar ben ik  of dat je ervaart  dat je je zo buiten gesloten voelt..uit de verbinding!

Ik vertrouw erop dat m’n bewustzijn me helpt, om me te laten zien waar Ik Ben en wat klopt,zodat ik de juiste keuze kan maken of in ieder geval bij mezelf durf te blijven, ongeacht wat er om me heen is..zonder dat ik het hoef te veranderen, wat voed me en wat niet (ook energie komt heftiger binnen) ik ondersteun mezelf met de middelen die ik zelf heb, zoals stemvorken, aura-soma, maar ben vooral in Overgave voor het totaal


Alles mag er zijn…wat er ook in me omhoog komt….ik omarm het met Liefde zoals ik alles in Liefde Omarm….Wij Zijn Goddelijke Liefde