dinsdag 23 december 2014

GAME OVER!




Okeej je hebt een wereld die zo gecreëerd is, dat het overgrote gedeelte
Van mijn Broeders en Zusters getraumatiseerd zijn, in mindere of meerdere mate…ze kunnen niet werkelijk zien hoe ze lopen en waarom…ze kunnen de werkelijkheid niet zien….lopen steeds dezelfde rondjes in het doolhof…hoe bevrijd je ze? Of maak je ze bewust van wie en waar ze zijn??


Zoals het Nu is worden ze gedrogeerd met gif en angst, zodat ze blijven waar ze zijn (plato’s grot)
Dus vertellen heeft geen zin, het is tenslotte een Blinde muur…maar wat dan?
Hoe krijg je ze wakker en bewust van wie ze werkelijk zijn!?
Ik stuur ze veel Liefde en Mededogen…..maar soms voelt het alof je meer moet doen…overal staat Tijd voor?...maar wat als Tijd niet bestaat?...alles al één Is!

Hoe krijg ik m’n Broeders en Zusters wakker….want ik zie steeds duidelijker dat ze onder het juk van de illusie gebukt gaan….levende doden haast…

Ik zet de intentie dat waar ik ga en in contact kom met ze…er iets in hun wordt aangeraakt…subtiel en zo dat er iets in beweging wordt gezet…als ze er voor kiezen

Ze mogen Ontwaken en vooral Zien waar ze zich bevinden..zonder Angst en met een Overzicht op het totaal
Uit een eikel groeit tenslotte ook een Krachtige Mooie Eik..als die tot wasdom
Komt

Lief Goddelijk Mens laten we dit spel als Klaar zien en ons richten op Leven vanuit het Hart!

Ik zeg Game Over!!