donderdag 25 mei 2023

Nieuwe Aarde Ervaringen – Het pad is open / Door Terry Andrews ~ 25 mei 2023

Nieuwe Aarde Ervaringen

Inzichten over leven in het nieuwe rijk

 

Terry Andrews – 21 mei 2023

Het pad is open

Nu we steeds dichter komen bij waar we naartoe gaan en wat we aan het creëren zijn, verschijnen er zoveel paden. Je zult ze overal zien. Sommige zijn langer en steiler en brengen meer protocollen met zich mee, andere zijn korter en gemakkelijker. Sommige zijn gratis, andere hebben een prijs. We kunnen allemaal kiezen voor een pad dat aansluit bij onze eigen gevoelens en overtuigingen. Uiteindelijk bepalen we zelf hoe we er komen.

We zien dat sommigen kiezen voor langere, meer kronkelige paden en anderen voor makkelijkere paden. Nogmaals, wij kiezen, ieder van ons.

En terwijl we onze weg afleggen, kunnen onze overtuigingen op de proef worden gesteld. Misschien veranderen we een overtuiging waarvan we dachten dat die betrouwbaar was. Dit gaat allemaal over voelen en onze weg vinden, en vertrouwen op de interne leiding die we hebben.

Ik kreeg vrijdagavond bezoek van de Plejaden. Haar licht vulde mijn donkere kamer en blies mijn kruinchakra open. Haar aanwezigheid alleen al was krachtig. Dit is wat ze zei:

Accepteer je je macht?
Eer je alle levende dingen?
Koester je de aarde?
Heb je liefde in je hart?
En toen mijn antwoorden ja waren, zei ze:
Het pad is open. Ascend.
Je bent nu verlicht.
Na enkele ogenblikken was ze weg.
Mijn hele wezen was vervuld van liefde.
Voordat ik in slaap viel, is dit de gedachte die doorwaaide: We proberen onze galactische kracht op maat. Ik besefte niet hoe waar dat was tot vandaag-zondag.

Maar zaterdagochtend na haar bezoek voelde het alsof we toegang hebben tot alles, tot het weten van alles. En ik hoorde, maak niets “niet liefde,” waar we experts in zijn. Het is allemaal liefde. Wanneer we de frequentie van liefde belichamen, navigeren we gemakkelijk door alles, als liefde.

 

Vandaag – zondag – voelde ik een enorme uitdaging. Sommige van de laatste dingen waar ik nog aan gehecht was in 3D vielen weg, en misschien was ik er nog niet klaar voor. Ik voelde me een beetje in de war, en ik moest er zelf doorheen lopen. Het is goed, herinnerde ik mezelf eraan. Maar ik heb vandaag mensen keuzes zien maken die voor mij vreemd aanvoelen. Het is alsof ze afdwalen, nog steeds hun verstand volgen.

Maar ik besef dat ik me moet concentreren op het proces, want daar gaat het om.

Het pad is open. Ascend.

Je bent nu verlicht.

Terry Andrews

Vertaling:wakkeremensen.org