woensdag 24 mei 2023

Energie Update ~ Judith Kusel


We zijn bezig met versnelde ascensie en dit betekent dat de oude koorden, aanhangsels enz. naar de Oude Aarde worden systematisch afgesneden.
Het is bijna alsof aan de ene kant deze versnelde ascentie, met toegevoegde energetische kracht van de zonnevlammen, en volgens de astrologen astrologisch uitlijnen die de zonnewende leiden, ons verder dan het hiernamaals duwen. Maar door dit alles is er een enorme activering van slapende faculteiten die ontwaken in onze hogere geest en het hogere hart.
Terwijl de structuren van de Oude Aarde hun uiterste best doen om de status quo te behouden, stelt de Nieuwe Aarde zichzelf vast. We worden hier in het midden gevangen. Toch is het nu tijd om boven alles uit te stijgen, en het Oude 3D toe te laten om chaos te blijven creëren zoveel als het wil. Niet makkelijk, maar als het moeilijk wordt, gaan de moeilijke aan de gang!

De energieën zijn heel krachtig, intens op manieren die ik niet eens kan beschrijven.
Ik had een hectische dag, en merk tegenwoordig dat het soms voelt alsof mijn ziel zich haast en mijn fysieke lichaam het niet kan bijhouden.
Ik moet dan gaan liggen, om naar het stille punt van binnen te reiken, en kosmische helpers inroepen zodat iedereen in evenwicht komt. Harmonie.
Dat is de zegen van stilte.Wanneer je net zo gevoelig bent voor energieën als ik heb je meer rusttijd en gewoon me-time nodig om het allemaal te integreren.
Meer dan dit, vind ik dat mensen nerveus worden en dit wordt versterkt door het collectief.
Vergeet niet om die energievelden en centra van je lichaam op te ruimen en dit elke dag en nacht te doen.
Gebruik de Violet Flame alsjeblieft zoveel mogelijk. Niet alleen voor jezelf, maar ook om deze verstorende lagere energieën en wat er nog meer wordt opgehelderd, te helpen en de Violet Vlam het allemaal te laten transmuteren. Leg het ook over je lichamen en velden.
Ik merk dat de Goddelijke Liefde wordt versterkt en we nu echt in de hogere graad worden geopend in het hartcentrum en de Kracht van Goddelijke Liefde in versterkte vorm zullen ervaren.
Daar gaan we dan. We doorbreken alle barrières en gaan het nieuwe in!
Toen ik hier contact maakte met de energieën van de bergen, bomen, rotsen en rivier, voelde ik zoveel vreugde! De energieën zijn enorm gestegen en heel Moeder Aarde verheug zich over haar wedergeboorte in de Nieuwe Aarde! De natuur in gaan en hier contact mee maken, op blote voeten gaan kun je, zal je niet alleen aarden, maar je enorm helpen om dit alles te navigeren.
Het gebeurt allemaal!
Judith Kusel
Foto: Bron onbekend. Als je de Bron kent, reageer dan hieronder en ik zal de Bron graag erkennen.